Model Yamaha MT-09

Cena od: 19 999 - 80 500 zł

Video Testy


Dane techniczne MT-09

Moc maksymalna
od 115 KM do 115 KM
Pojemność skokowa
od 850 ccm do 850 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.8/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 5.57 do 6.00

Rodzina motocykli MT-09

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Lata produkcji: 2013 - 2016

Moc maksymalna:115 KM

Klasa pojemności:850 cm3

Ocena: 4.9/5

Yamaha MT-09 Street Rally

Lata produkcji: 2014

Moc maksymalna:115 KM

Klasa pojemności:850 cm3

Ocena: 4.8/5

Yamaha MT-09 (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:115 KM

Klasa pojemności:850 cm3

Ocena: 4.9/5

Opinie MT-09

Ocena: 5/5 | Autor: SzaryBorsuk | Opinia o Yamaha MT-09 (2017)
Dobry moto na co dzień, komfortowy w prowadzeniu, ale raczej dla kogoś po chociaż jednym sezonie. Na mniejszych i lżejszych maszynkach można na początku mieć większą kontrolę, która daje frajdę i pozwala się szybciej uczyć. Zawieszenie koniecznie trzeba ustawić pod siebie (przód daje radę, ale tył jest średni). Mało wygodna i tandetna kanapa, zwłaszcza podczas jazdy z pasażerem. Pasażer sam się zsuwa do przodu. Głośne sprzęgło, krótkie przełożenia 1 i 2 biegu. Dobre hamulce, na fabrycznych oponach ABS ingeruje bardzo późno. Kupiłbym ponownie, ale raczej nie nowy.
Ocena: 5/5 | Autor: Vargate | Opinia o Yamaha MT-09 (2017)
Fun Fun Fun
Autor: Amonra | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
a ja zmnieniłem wydech , i na 3 przy 130 staje i kładę go przy 180 ... i to bez szarpania
Ocena: 4/5 | Autor: marcin | Opinia o Yamaha MT-09 (2017)
Bardzo fajny
Ocena: 5/5 | Autor: Karol | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
Do jezdzenia na kole stworzona idealnie ,zawiecha za miekka ,powyżej 180 kmh wężykuje,za mała dla szofera powyżej 185cm.
Autor: tomi | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
gdyby twoje dziecko spotkało trynkiwicza też byś tak napisał. żałosny żart.
Autor: Juby | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
he he he
Ocena: 5/5 | Autor: Gostek xD | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
jest po prostu cudny nic dodać nic ująć ;)
Ocena: 5/5 | Autor: Tomek | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
Kupiłem nowegoz MT w zasadzie FZ w salonie 2014 Jest to moje czwarte moto po 20 latach przerwy. Motocykl ma nakrecone jakeś 11 tyś mil i nie robiłrm w nim nic prucz zmiany oleju filtra i opon bo te a raczej ta ścera się jak gumka myszka. Poprzednio jeździłem fazerem 600 bez awaryjnie. I przesiadka na 09 z powodowała naty chmiastowego banana i przerażenie . Strach czułem a raczej respekt czułem przez 2 sezony . A minusem jest to że chciałbym kupić jakieś inne moto Honda Africa itp. Ale brakuje mi zabawy jaką daje M-tek i dlatego poszukam chyba używki a MT zostawie do zabawy.
Ocena: 5/5 | Autor: kondi | Opinia o Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)
Jeśli lubujesz się w nakedach, na tym motocyklu do razu poczujesz się jak w domu. Prowadzi się pewnie, mimo niezbyt sztywnego zawiasu. Hamuje świetnie, a to ważne, bo silnik to największy plus MT-ka. Jest mocny, elastyczny, ale nie chce Cię zabić. Jeśli chcesz, będziesz jechać poł miasta za dziadkiem w sejczento ale jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, pokażesz większości cywilnych aut gdzie ich miejsce. Wystarczy odkręcić manetkę... ;) Niestety takie wojaże zmuszą Cię do częstych odwiedzin stacji benzynowej bo bak ma pojemność tylko 14 litrów a spalanie oscyluje wokół 5 litrów już przy normalnej jeździe. To chyba największy minus tego sprzęta... Przydatność do turystyki jest mała. Kanapa jest twarda i cienka, po 250 km boli tyłek, a powyżej prędkości dozwolonych na autostradzie przeszkadza podmuch wiatru, jednak motocykl nie straci stabilności. Jeśli masz w sobie zacięcie do turystyki, weź Tracer,a. Kokpit jest czytelny nawet w słońcu i zapewnia wszystkie niezbędne informacje, bardzo chwali się, że Yamaha wrzuciła nam wskaźnik zapiętego biegu ;) Mt dzięki masie na poziomie 190 kg manewruje się z dziecinną łatwością. Przeciskanie się między samochodami to niemal przyjemność, a zawrotki na parkingu to pestka.

Recenzje MT-09

09 nie była pierwszą w swojej rodzinie, nie była nawet drugim motocyklem serii "panów momentu obrotowego", a mimo to, to właśnie od tego modelu zaczął się przełom. Przełom, który doprowadził do tego, że rodzina MT jest w tej chwili najważniejszą wśród motocykli Yamahy. No fun no rideJeszcze dekadę temu, kiedy motocykle sportowe dumnie rozpychały się w salonach, na czarnym asfalcie pasły się f...
Czytaj dalej
W stosunku do MT-09 model Street Rally otrzymał nowe osłony zbiornika paliwa, boczne pola numerowe, osłony widelca, osłonę reflektora i dłoni. Dodatkowo wstawiono wyższe, bardziej płaskie siedzenie a całość wykończeno w stylu Liquid Metal.
Czytaj dalej
Yamaha MT-09 pojawiła się na rynku w październiku 2013 roku. Dziewiątka miała być mniej szpanerska niż wielka MT-01 i zapewniać więcej mocy od swoich mniejszych braci (MT-07 i MT-03, o MT125 nie wspominając). Lekka i zwarta konstrukcja napędzana trzycylindrowym silnikiem i niepowtarzalny design MT-09 od początku przykuły uwagę obserwatorów branży motocyklowej. Yamaha promowała swój model jako całk...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 (2017)KTM Duke 790 (2018)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Kawasaki Z800 (2013 - 2016)

Yamaha MT-09 (2017)Honda CB1000R (2018)

Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)Yamaha MT-09 (2017)

Przegrane Pojedynki

Yamaha MT-09 (2017)Kawasaki Z900 (2020)

Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)