47%
53%

Triumph Street Triple 765RS
2017 - 2019

+

Yamaha MT-09
2017

+

Wygrywa Yamaha MT-09 (2017): 9 głosów

Przegrywa Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019): 8 głosów

Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019) vs Yamaha MT-09 (2017)

Opinia Video o Triumph Street Triple 765RS

Test video

Opinia Video o Yamaha MT-09

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 8

Silnik:
5.0 vs 4.9
Hamulce:
5.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.9
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 5.0

Opinie o Triumph Street Triple 765RS

Autor: Gość
Jakość, estetyka wykonania i design
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ojciec
Triumph to wspaniała żyleta, lekka i zwrotna, ostre heble, o ciekawej stylistyce.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2019-02-12 13:18:23 | Autor: Gość
Triumph to jakość. Wszystko dopracowane do ostatniego elementu. Coś jak BMW.
Autor: Junos2
Wygląd oraz osiągi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: adik
wyglad nie jest tak popularny i opatrzony jak mt09
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha MT-09

Autor: mro
Marka broni się sama B-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: nepelski
Triumph będzie lepiej wykonany.
Yamaha będzie żywiołowa, triumph zdecydowanie słabszy dół, trzeba go bardziej kręcić.
Wolę kawasaki z900 bo jest szybszy mocniejszy ma więcej dołu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple 765RS (2017 - 2019)
Yamaha MT-09 (2017)
Moc max.
123 KM / 11700 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
77 Nm / 10800 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1410 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Rama
Aluminiowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Showa 41mm inverted big piston fork, pełna regulacja
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
310mm x 2, 4 tłoczkowy zacisk Brembo M50
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
220mm x 1, 1 tłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
tak
Tak
ABS

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, DOHC, 3 cylindrowy
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
765 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.65:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Triumph Street Triple 765 S (2017)Yamaha MT-09 (2017)

Yamaha V-MAX (2008)Yamaha MT-09 (2017)

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Yamaha MT-09 (2017)

Yamaha XSR 900 (2016)Yamaha MT-09 (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności