Spalanie: 6.38
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Suzuki GSX-S 1000F

Minimalne: 5.01

Średnie: 6.38

Maksymalne: 8.44

Opinie o Suzuki GSX-S 1000F

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 14

Silnik: 4.8
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.8
Ocena: 5/5 | Autor: Daro
Mam od 4 lat zastapił Gixa 1000 k8 i mogę polecić każdemu :)
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 | Autor: Ice
Elastycznosc silnika niesamowita. Budzi sie przy 9tys obrotow. Kontrola trakcji ze inni producenci moga sie uczyc, ingeruje w sposób wrecz niezauważalny. Jest w niej niewiele mniej sportu niz w gsxr a siedzi sie o wiele wygodniej. Manewrowosc moto wysmienita, w zakrety sam wchodzi. Przekladnie z winkla na winkiel jest świetna i nie czuc w ogole jego masy. Switny motocykl do sportu i turystyki a silnik petarda.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Bert
Rewelacyjne moto, dla mnie ten motocykl nie ma wad.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: LOL
Witam wszystkich, posiadam ten motocykl i chciałbym podzielić się z Wami krótkimi przemyśleniami na temat tej maszyny. Przede wszystkim bardzo wielu "komentatorów" rynku pomija ten motocykl ( czy naked czy wersja F) mówiąc o najlepszych, najszybszych itd. Nie rozumiem dlaczego ponieważ osiągi są świetne. Wynika to pewnie z tego,że nie jest tak nowoczesny i nie ma "all the bells and whistles". Pytanie jednak po co mu to wszystko? To co dla mnie jest najważniejsze odnośnie tego moten motocykla to czysta radość z jazdy. Nie ma różnych map, trzeba się przyzwyczaić do jazdy na niskich obrotach ale jak tylko przekręcisz delikatnie manetkę... Nie nie wyrywa rąk z barków ( może trochę później) ale daje się genialnie prowadzić i ta radość z tego jak pracuje silnik i jak oddaje moc. Piszę to 25.12.2020 i nie mogę się doczekać pierwszego cieplejszego dnia! Polecam ten motocykl do jazdy w mieście ale nie tylko bo do dalszych podróży też się nadaje. Kapitalna uniwersalna maszyna!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Piotr
Hamulce dobre po zmianie przewodów hamulcowych na w oplocie stalowym. Reakcja OFF-ON manetki tragiczna. Potrafi bardzo nieprzyjemnie zaskoczyć w zakręcie. Przez to jazda po dziurawej drodze przypomina rodeo. Pomaga trochę Power Commander w przeciwieństwie do flash ECU. O dziwo da się tym przejechać jednego dnia 1000km. Dobre ugięcie kolan, gorzej z ochroną przed wiatrem przy >180cm wzrostu. Pomaga szyba turystyczna.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2021-01-07 11:47:25 | Autor: Gość
Warto nauczyć się jeździć...
2021-05-02 19:31:09 | Autor: Gość
Manetka działa zero jedynkowe bo masz źle ustawiony czujnik TPS. Zrób to i dasz 5 punktów.
rozwiń

Suzuki GSX-S 1000F

W 2015 roku klasa street od Suzuki doczekała się nowej linii motocykli. Dla wszystkich, którzy stracili wiarę w przebudzenie się Suzuki pojawiła się iskierka nadziei.

Model GSX-S1000 dostępny jest w wersji naked, przeznaczonej głównie do jazdy miejskiej, oraz w wersji z owiewkami dla lubiących dalszą turystykę. Jeśli chodzi o wygląd motocykla - projektanci Suzuki wyraźnie szukają sposobu jak wyróżnić swoją markę na tle konkurencji. Próby te przyjęły postać ostrego dzioba w GSX-S 1000F lub kanciastej lampy w przypadku wersji naked. Obydwa rozwiązania dodają motocyklowi agresywnej sylwetki, ale z okrzykami zachwytu raczej byśmy się wstrzymali.

Silnik pochodzi od sportowej legendy - GSX-R 1000 z lat 2005-2008. Były to czasy, kiedy supersporty od Suzuki śmiało konkurowały (i zwyciężały) z maszynami innych producentów. Silnik został poddany modyfikacji min. Opracowano lżejsze tłoki i zmieniono profile krzywek rozrządu, które optymalizują pracę zaworów z myślą o ulicznej jeździe po krętych drogach. Dzięki temu silnik spełnia aktualne normy emisji spalin i nadal zapewnia potężną moc w środkowym i górnym zakresie obrotów. Jeździ jak stare dobre Suzuki!

GSX-S 1000 posiada trój-stopniowy system kontroli trakcji pozwalający dostosować reakcję na dodanie gazu w zależności od warunków na drodze. Nowe podwozie i nisko umieszczona kanapa sprawia, że pozycja jest bardziej wyprostowana i dużo wygodniejsza niż na sportach. To raczej nie przebudzenie się ze snu, w którym Suzuki tkwi od początku drugiej dekady XXI wieku. Suzuki zamiast wstać tylko przestawiło budzik na kolejną drzemkę...

Dane techniczne Suzuki GSX-S 1000F

Osiągi

Moc max.
145.0 KM / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
106.0 Nm / 9500 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
999.0 ccm
Stopień sprężania
12.2:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2115 x 795 x 1180 mm
Rozstaw osi
1460 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
214.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Tył
wahacz wleczony, soprężyny śrubowe, tłumienie olejowe

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza, jednotłoczkowy zacisk
Abs
dostepne egzemplarze z ABS

Eksploatacja Suzuki GSX-S 1000F

Opony

Opona przód
120/70 ZR 17M/C (58W)
Opona tył
190/50 ZR 17M.C (73W)
Koło przednie
sześcioramienne, aluminiowe
Koło tylne
sześcioramienne, aluminiowe

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.4
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Kawasaki Z1000SX 1000 (2010 - 2013)Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)

Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FJR 1300AS (2006 - 2013)Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)

Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)Yamaha MT-10 Tourer (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności