Video Testy


Dane techniczne GSX-S

Moc maksymalna
od 98 KM do 152 KM
Pojemność skokowa
od 950 ccm do 1000 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.6/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 6.00 do 7.00

Rodzina motocykli GSX-S

Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)

Lata produkcji: 2014 - 2020

Moc maksymalna:145 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki Katana (2019)

Lata produkcji: 2019

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.9/5

Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Lata produkcji: 2019

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.6/5

Suzuki GSX-S 1000 (2021)

Lata produkcji: 2021

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.6/5

Suzuki GSX-S 950 (2021)

Lata produkcji: 2021

Moc maksymalna:98 KM

Klasa pojemności:950 cm3

Ocena: 5.0/5

Suzuki GSX-S 1000GX (2024)

Lata produkcji: 2024

Moc maksymalna:152 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: ?/5

Opinie GSX-S

Ocena: 5/5 | Autor: Ice | Opinia o Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)
Elastycznosc silnika niesamowita. Budzi sie przy 9tys obrotow. Kontrola trakcji ze inni producenci moga sie uczyc, ingeruje w sposób wrecz niezauważalny. Jest w niej niewiele mniej sportu niz w gsxr a siedzi sie o wiele wygodniej. Manewrowosc moto wysmienita, w zakrety sam wchodzi. Przekladnie z winkla na winkiel jest świetna i nie czuc w ogole jego masy. Switny motocykl do sportu i turystyki a silnik petarda.
Ocena: 5/5 | Autor: Paweł | Opinia o Suzuki GSX-S 1000GT (2021)
Fajny silnik, mocne hamulce, wymagający motocykl dla kierowcy, nie polecam początkującym, dla średnio i zaawansowanych kierowców bardzo dobry. Fabryczne opony do śmietnika, polecam Michelin Power 5, albo S22. Wysoka szyba z travelpacka powoduje wpadanie w shimy przy prędkosciach +190 km / h. Tylko Fabryczna niska szyba, a najlepszym rozwiązaniem które u siebie zrobiłem to szyba MRA z deflektorem. Moto lepiej wygląda, dużo mniejsze zawirowania i huk w kasku, a po rozłożeniu deflektora spokojnie 160-170 km/h może być prędkością przelotową.
Ocena: 5/5 | Autor: Daro | Opinia o Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)
Mam od 4 lat zastapił Gixa 1000 k8 i mogę polecić każdemu :)
Ocena: 5/5 | Autor: Marcin | Opinia o Suzuki GSX-S 950 (2021)
Fantastyczny motocykl do jazdy na co dzień i zabawy na mniejszych torach. Wydaje się sporo mocniejszy niż deklaruje producent. Wygodny, przyjemny w obsłudze. Wystarczająco mocny, bardzo elastyczny a przy tym spokojny. Właściwie jedyna uwaga krytyczna dotyczy wyświetlacza lcd - w pewnych warunkach oświetleniowych bywa niezbyt czytelny choć nie odbija światła jak niektóre modele konkurencji. Warto się przejechać.
Ocena: 5/5 | Autor: . | Opinia o Suzuki Katana (2019)
.
Ocena: 5/5 | Autor: Manyek | Opinia o Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)
+ Silnik: elastycznosci i momentu nigdy brak. Kultura pracy, spalanie. Bezawaryjnosc. + Ergonomia: wszystko pod reka, wygodna obsluga przyciskow, czytelny kokpit. Wygodna poazycja. Jednodniowe wypady 600km+ nie sa problemem. + Wyglad: mnie osobiscie bardzo lezy ten design. Nie do pomyle ia z innymi moto. + Łatwość prowadzenia. Moto super stabilne w szybkich lukach jak i latwe w wolnych manewrach. +/- Hamulce: mocne, po wymianie klockow na spiekane jeszcze się poprawiły. Jednak ich charakterystyka sprawia ze jak jak sie przesiadasz i innego jowego sprzetu to brakuje punktu cięcia.
Autor: Samurai | Opinia o Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)
21 litrowy zbiornik by się przydał
Ocena: 5/5 | Autor: Byny | Opinia o Suzuki GSX-S 1000 (2021)
Bardzo elastyczny silnik w zakrętach coś wspaniałego
Ocena: 5/5 | Autor: Miki | Opinia o Suzuki GSX-S 1000 (2021)
Mam od 2 lat jest petarda pod każdym względem
Ocena: 4/5 | Autor: Piotr | Opinia o Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)
Hamulce dobre po zmianie przewodów hamulcowych na w oplocie stalowym. Reakcja OFF-ON manetki tragiczna. Potrafi bardzo nieprzyjemnie zaskoczyć w zakręcie. Przez to jazda po dziurawej drodze przypomina rodeo. Pomaga trochę Power Commander w przeciwieństwie do flash ECU. O dziwo da się tym przejechać jednego dnia 1000km. Dobre ugięcie kolan, gorzej z ochroną przed wiatrem przy >180cm wzrostu. Pomaga szyba turystyczna.

Recenzje GSX-S

W 2015 roku klasa street od Suzuki doczekała się nowej linii motocykli. Dla wszystkich, którzy stracili wiarę w przebudzenie się Suzuki pojawiła się iskierka nadziei. Model GSX-S1000 dostępny jest w wersji naked, przeznaczonej głównie do jazdy miejskiej, oraz w wersji z owiewkami dla lubiących dalszą turystykę. Jeśli chodzi o wygląd motocykla - projektanci Suzuki wyraźnie szukają sposobu jak wy...
Czytaj dalej
    Lata '80 i '90 XX wieku to dziś kulturowy fenomen. Formy, style i estetyka ostatnich dekad minionego stulecia przeżywają swoją druga młodość - młodość podszytą nostalgią i ironią ludzi wychowanych w tamtym czasie. Wśród motocykli najbardziej dosłownie odczytuje tą tendencję Suzuki wypuszczając wzorowanego na DR Big V-Stroma, czy Suzuki Katana. Czy magia lat '80 działa?&nb...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Honda CB1000R (2018)Suzuki Katana (2019)

Yamaha FJR 1300AS (2006 - 2013)Suzuki GSX-S 1000F (2014 - 2020)