Spalanie: 7.34
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Minimalne: 5.79

Średnie: 7.34

Maksymalne: 10.37

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 30

Silnik: 4.9
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Nie wiem skąd to bierzecie ale ten gix jet dużo wygodniejszy on np. Kawasaki zx10r i zx6r 636. Mało pali jak na sportowego litra, a ramy od normalniej jazdy napewno nie pękały. Posiadam taka k6 od 3,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, trudno bedzie się z nią rozstać:(
Odpowiedz | Przydatna (20) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
Nie ma lepszego Gixera i tyle :D
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (5)
2016-07-15 10:51:55 | Autor: Gość
No a jak
2019-02-26 16:26:22 | Autor: Luk
Jest! K7 ????
Ocena: 5/5 |
Świetny sprzęt, latam na nim od 3 sezonów. Jest to mój pierwszy litr (poprzednie 600-tki) i muszę przyznać, że jak na super-sporta jest bardzo wygodny, bezawaryjny, piekielnie szybki oraz bardzo lekki. Mit z pękającą ramą znikł po akcji serwisowej. Chodź teraz ciężko znaleźć sztukę w bardzo dobrym stanie - mi się udało. Polecam serdecznie!
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Mega mocny, ogromny moment z dolu ale od 4000 rpm, ponizej cos tam krzywa momentu ma zalamanie i to czuc; po zmianie wydechu i dezaktywacji przepustnicy ktora byla w oryginalnym jeszcze bardziej odczuwalna, ale to tak tylko z polskiej czepliwosci pisze, bo moc jest przeogromna i usmiech rosnie proporcjonalnie do obrotow! Mi osobiscie nie podobala sie jeszcze typowa chrypka Suzuki, ale inni to uwielbiaja.
Bardzo wygodny po przesiadce z R1 2002. Raz polecialy przekladki w koszu sprzeglowym (zgrzytanie przy szybkim ruszaniu), poza tym nic sie zlego nie dzialo.
Jeden zabek mniej przod, koncowka Akrapowic i przy licznikowych 160 km/h (realnie mniej bo zebatka zmieniona) szedl do pionu na trojce! Z gazu! Potega !
Sprzedalem jak dostalem list od Suzuki na akcje z rama... kilka razy zalowalem ;)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
2018-12-22 15:37:25 | Autor: Ridann
Jeden ząbek mniej z przodu, powoduje że jedziesz szybciej, przy tych samych obrotach niż oryginalnie!
2018-12-22 15:39:24 | Autor: Ridann
Już po minucie się biję w piersi, poprzedni komentarz jest błędny.
Ocena: 5/5 |
Od 2008 w moich rękach i nie zamierzam się pozbywać, król minionej dekady!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2016-12-31 13:24:42 | Autor: jan
racja ale ramy pękają po bokach tam gdzie są spawy...i nie jest to mit bo suzuki przeprowadziło akcję serwisową, minusem są też wadliwe pompy hamulcowe a tak poza tym to zajebisty motor
Ocena: 5/5 |
Drugi taki w moich rękach. Oba K5. Mega sprzęt. Drugi raz błędu nie zrobię i nię sprzedam go.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Kozak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Rakieta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
S.kris.pl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Moc prowadzenie bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Niema lepszej i szybszej maszyny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2016-09-29 16:44:47 | Autor: Hiden
Jest masa szybszych i lepszych :)
Ocena: 5/5 |
Jest zajebiscie, można polecić!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej.
Super moc, tylko trzeba sprawdzić czy rama posiada wzmocnienie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-12-31 13:45:40 | Autor: Adam
To nie jest wyznacznik! Akcją serwisową była objęta część modeli. trzeba sprawdzić czy rama koło wlotów nie pęka.
Ocena: 5/5 |
Może nie na temat, lecz napisze. Zawsze chciałem mieć gixa k5-k6 teraz mam do kupna k6 około 40tys przebiegu po akcji serwisowej ramy i pompy hamulcowej. Z przodu ząb mniej tył dwa więcej . Bez wkładu. Ile może być wart taki gsxr ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Suuper Gixer k6
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 3/5 |
Słaba jakość, słabe wykonanie - słaby zakupgsx1000
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (18)
Ocena: 4/5 |
Pękające ramy , brzydkie lusterka , spalanie.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (25)
2019-02-25 20:13:54 | Autor: Gość
Miałem 2 sezony,świetny sprzet,jeździ jak szatan i problemów nie stwarza ????
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Osiągi

Moc max.
178 KM / 11000 rpm
Max. moment obrotowy
118.0 Nm / 8500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
2.8 s
V-max
299.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2030 x 710 x 1130 mm
Rozstaw osi
1405 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
166 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
189 kg
Rama
aluminiowa

Zawieszenie

Przód
KAYABA, odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Tył
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
Nie

Silnik

Typ
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
998.6 ccm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Eksploatacja Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
190/50 ZR17

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności