Video Testy


Dane techniczne XV

Moc maksymalna
od 13 KM do 85 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 1700 ccm

Rodzina motocykli XV

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)

Lata produkcji: 1988 - 2004

Moc maksymalna:42 KM

Klasa pojemności:535 cm3

Ocena: 4.7/5

Yamaha XV 250 Virago (1995 - 2005)

Lata produkcji: 1995 - 2005

Moc maksymalna:23 KM

Klasa pojemności:250 cm3

Ocena: 4.6/5

Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)

Lata produkcji: 1997 - 2004

Moc maksymalna:13 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.5/5

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)

Lata produkcji: 2002 - 2006

Moc maksymalna:85 KM

Klasa pojemności:1700 cm3

Ocena: 4.5/5

Yamaha XV 950 (2013)

Lata produkcji: 2013

Moc maksymalna:51 KM

Klasa pojemności:950 cm3

Ocena: ?/5

Najpopularniejsze opinie o XV

Ocena: 4/5 | Autor: Jędrzej | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Mam taką już 3 lata. Niewątpliwy plus motocykla to to, że pali krople/100km. Poza tym wygląda na poważnego cruisera, ale tak na prawdę jest lekki i zwinny, dzięki czemu przyciąga wzrok, a lawirowanie w korku i miejskich zaukach to żaden problem. Silnik jak to v-ka ma sporty moment hamujący no i motocykl lekko się trzęsie/drży przy jeździe, ale idzie się przyzwyczaić. Skrzynia chodzi bez zarzutu. Jeżeli chodzi o minusy to są to niestety nie najlepsze heble i problematyczny gaźnik. Użycie tylnego hamulca to brak efektu albo szlif, z kolei przedni, spisuję się całkiem całkiem, ale również ma skłonność do blokowania koła, trzeba uważać. W gaźniku trzeba zwrócić uwagę na króćce(czy nie popękane), no i niestety regulacje, która nastręcza problemów(słowa mechanika yamachy). Ogólnie motocykl jak najbardziej polecam, na miejską maszynę jest świetny. Do 60-70km/h rozpędza się całkiem żwawo, przejeżdżając odwracamy głowę przechodniom, a eskploatacja jest tania jak barszcz. Minusy to oczywiście brak mocy powyżej 80-tki, wspomniane heble i gaźnik. W każdym razie moto godne polecenia na miejskie wojaże:)
Ocena: 4/5 | Autor: Artur | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Posiadam ją od 3 lat i przejechałem nią ok. 6000 km. Prezentuje się bardzo ładnie, wiele osób zastanawia się jak jest z wielkością więc niestety jest to mały motocykl (co ma także swoje zalety). Dla porównania jest tej samej wielkości co 535, o wiele większy niż Honda Rebel 125 i o rozmiar mniejszy niż HD Sportster 883. Gdy właściciel ma powyżej 180 cm to motocykl wygląda między nogami jak zabawka ponadto dla wysokich pozycja nie będzie zbyt wygodna. Polecam dla niskich osób i kobiet, wtedy pozycja jest jak najbardziej wygodna (podnóżki nie są wysunięte za daleko), siedzenie jest okej, jeśli chodzi o pasażera to ma niewiele wygospodarowanego miejsca więc po 50 km boli tyłek ale da się przyzwyczaić. W mieście spisuje się bardzo dobrze, jest wąski i ma nieduży rozstaw osi (tu małe rozmiary mają zastosowanie). Przeciskanie się w korku to przyjemność tylko trzeba uważać na lusterka. Mocy trochę brakuje, mogło by być chociaż o 3 kuce więcej. (na tle innych 125 nie wypada zbyt dobrze). Do 80 km/h rozpędza się całkiem nieźle (można przegonić stare beemki pod światłami). Powyżej tej prędkości trzeba się trochę namęczyć aby osiągnąć 100. Maksymalnie osiągnąłem 113 km/h (z pasażerem 100), lecz najlepiej podróżuje się przy prędkości 70-90 przez co jazda na krótkie wycieczki bocznymi drogami jest bardzo przyjemna lecz wjazd na ekspresówkę z przyjemnością nie ma nic wspólnego. Na zakrętach radzi sobie całkiem dobrze (tu mały rozstaw osi ma znów znaczenie) choć przy nagłych zmianach kierunków jest trochę niestabilny. Podnóżki nie są wysunięte daleko a prześwit nie jest najmniejszy więc podnóżkami nie tak łatwo przytrzeć. Silnik mimo iż jest w układzie v to podobnie jak Hyosung GT125 moment obrotowy ma umieszczony jest dosyć wysoko i nie jest zbyt duży więc aby uzyskać opisaną wcześniej dynamikę trzeba trzymać na biegu prawie do końca, dobry wybór przełożeń ma tu duże znaczenie ale opanowanie do perfekcji daje dużą satysfakcje. Standardowo brakuje szóstego biegu. Hamulce? Przód z jedną tarczą radzi sobie całkiem nieźle, na plus jest dobra wyczuwalność, bębnowy tył jedynie wspomaga, choć koło nie blokuje się specjalnie łatwo to można pobawić się w latanie bokiem. Przedni reflektor daje odpowiednie światło. Jeżeli chodzi o dźwięk to po odpaleniu czeka miłe zaskoczenie bo słychać miły bulgot ale po wkręceniu się na obroty brzmi jak sprzęt AGD czyli jak zwykła 125 do tego jest dosyć cicha. Średnie spalanie to 3 litry, przy katowaniu może dosięgnąć ok. 3.7 a przy spokojnej jeździe równo 3 litry. Co ciekawe przy jeździ ponad godzinę ponad 100 km/h czyli na najwyższych obrotach motocykl spalił jedynie 3.5 litra. Serce jak dzwon - nic się nie psuje, jedynie pękają gumy. Do tego silnik wygląda na większy. Brakuje wskaźnika paliwa. Z pasażerem motocykl traci na dynamice ale nie na tyle aby rezygnować z wycieczek we dwoje. Godny polecenia ale dla osób szukających prawdziwego cruisera polecam prędzej Honde Shadow 125. Ogólnie motocykl strasznie zwraca uwagę a ludzie dają mu pojemność 535, 700 a nawet 900, gdy słyszą, że jest to 125 to szczęka opada ze zdziwienia.
Ocena: 5/5 | Autor: Robson | Opinia o Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 5/5 | Autor: Dawid | Opinia o Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)
Mam ten motocykl 2 lata, i nie miałem problemu z silnikiem lecz co prawda nie mam ogromnych przebiegów, hamulce ma wystarczające problem może pojawić się dopiero podczas jazdy z plecaczkiem. Bez awaryjność oceniam na 4+. Frajda z jazdy zdecydowanie na 5+. Jeśli chodzi o przyciąganie wzroku to już inna sprawa ocena w skali 5 stopniowej to 10 !!! Z moimi wydechami vance & hines jestem słyszalny na 30 s przed przyjazdem a jak już się pojawiam to ludzie podchodzą z niepewnością czy ta maszyna sama nie odpali i ich zeżre ;)
Ocena: 5/5 | Autor: Marek | Opinia o Yamaha XV 250 Virago (1995 - 2005)
Dobry motocykl. Niski, lekki, zwinny. Do miasta w sam raz. Na trasie tak sobie - problemy z wyprzedzaniem ciężarówek. Silnik spokojnie 100-110 może jechać cały dzień. Prędkość maksymalna ok 130 przy dobrych wiatrach ale nie o to w tym motocyklu chodzi. Hamulce średnie ale przy tych osiągach wystarczające. Przód nawet za mocny w stosunku do przyczepności jaką zapewnia duże i wąskie koło. Mam go już 6 rok i do tej pory bez awarii, tylko elementy eksploatacyjne.
Ocena: 5/5 | Autor: qharon | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Jeden z najlepiej wykonanych w swojej klasie, moim zdaniem nie ustępuje hondzie shadow, Osobiście z wyglądu mi się bardziej podoba bo jest chopperem a nie cruzerem.
Ocena: 5/5 | Autor: Foortis | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: gg | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Wiadomo jesli mowa o 125. Super motocykl. Bardzo dobrze wykonany, mega ekonomiczny, bardzo wygodny, bezawaryjny, bardzo popularny itd..
Ocena: 5/5 | Autor: Leon | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Jak na pierwszy motor jest naprawdę super i to w dodatku udało mi się kupić stan idealny zachęcam ????
Ocena: 4/5 | Autor: Marcin | Opinia o Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)
Jak na pierwszy motocykl ok

Wygrane Pojedynki

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)Triumph Bonneville 1200 Bobber (2017)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)Yamaha XV 125S Virago (1997 - 2004)