Motocykle Hondy na Poznań Motor Show

Honda GL1800 Gold Wing Tour

SZTUKA LUKSUSOWEJ TURYSTYKI. Gold Wing Tour to wyjątkowa turystyczna maszyna na dwóch kółkach. Gold Wing Tour posiada innowacyjny system kontroli momentu obrotowego (HSTC), który dobiera optymalną trakcję tylnego koła. Gold Wing Tour jest również wyposażony w kufry boczne
i centralny, tylne głośniki, podgrzewane manetki oraz podstawkę centralną. A wersja Deluxe posiada
3 generację 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DCT, poduszkę powietrzną oraz system Idle Stop.

Honda AfricaTwin Adventure Sports

NAJLEPSZA PRZYGODA. Nowa wersja bezkompromisowego dużego wyprawowego enduro Hondy nazwana Adventure Sports. Motocykl posiada powiększony zbiornik paliwa o pojemności zapewniającej zasięg ponad 500 km, wyższą pozycję kierowcy, większy prześwit, orurowanie, podgrzewane manetki, powiększone owiewki i większe skoki zawieszeń. Zastosowano w nim system elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW) z 4 trybami jazdy, zmodyfikowano ustawienia systemu HSTC (system kontroli momentu obrotowego), zmieniono układy dolotowy i wydechowy.

Honda CB1000R

NOWA BESTIA. Zupełnie nowa Honda CB1000R przewodzi nowej linii motocykli Neo Sports Café. Nowoczesny projekt legendarnej Hondy to połączenie sportowego stylu klasy Naked oraz surowego café racera, wyposażone w znany z modelu CBR1000RR, czterocylindrowy silnik DOHC oraz elektronicznie sterowaną przepustnicę (Throttle By Wire). Układ wyboru trybu jazdy oferuje teraz dedykowane nastawy systemów mapowania zapłonu (Power) i hamowania silnikiem (Engine Brake) oraz kontroli momentu obrotowego (HSTC). Nową ramę wsparto na zaawansowanym technologicznie układzie zawieszenia Showa. Motocykl dostępny będzie również w wersji „CB1000R+” z fabrycznie montowanymi akcesoriami i quickshifterem.

Honda CB125R

WOLNOŚĆ CZEKA. Kompaktowa CB125R klasy „sportsnaked” wyglądem przypomina dużo większe maszyny, a masa wynosząca jedynie 126 kg czyni ten motocykl niezwykle przyjaznym i łatwym
w prowadzeniu. Lekki CB125R jest wyposażony w chłodzony cieczą, pełny werwy silnik, sześciobiegową przekładnię oraz zupełnie nowe podwozie. Wyposażenie dopełniają oświetlenie wykonane całkowicie w technice LED, wyświetlacz LCD i komputerowo sterowany system ABS.

Honda CBR1000RR Fireblade SP

NOWY ETAP CAŁKOWITEJ KONTROLI. Honda Fireblade SP otwiera kolejny etap Całkowitej Kontroli nad motocyklem. Współczynnik mocy do wagi został poprawiony o 14% - osiągając najlepszy dotąd poziom dla Fireblade’a – dzięki zmniejszeniu wagi motocykla o 15 kg i wzrostowi mocy o 10 KM. Nowy Fireblade wyposażony jest także w kontrolę trakcji HSTC (Honda SelectableTorque Control), system hamowania silnikiem, nowy ABS. Kierowca ma do dyspozycji również różne mapy zapłonu (RMSS)
i mocy, pełne zawieszenie Showa i technologię pochodzącą z modeluRC213V-S MotoGP.

Informacja prasowa