Spalanie: 5.75
Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Harley-Davidson Pan America 1250 Special

Minimalne: 5.00

Średnie: 5.75

Maksymalne: 6.50

Opinie o Harley-Davidson Pan America 1250 Special

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 1

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 3.0
Frajda z jazdy: 4.0
Przyciąganie wzroku: 4.0
Ocena: 4/5 |
10 Ty’s km. Silnik rewelacyjny Skrzynia do 5 tys. bez zarzutu. Po, typowy problem HD trafienia na N po dłuższej jeździe. Łącznie ponad 12 błędów soft ware usuwanych gwarancyjnie. W ramach akcji serwisowej uchwyt przy siedzeniu pasażera był wymieniany - mnie się urwał podczas podróży z pasażerką. Uwaga dla wszystkich Ex GS owców- on nie skręca sam! Trzeba mu pomoc i pamiętać o wejściu w zakręt bo może być za późno. Doświadczyłem przy pierwszej jeździe. Powód - inna konstrukcja zawieszenia, wyżej środek ciężkości i większy niż w GS rozstaw osi co z kolej daje większy komfort jazdy. Fatalnie działająca nawigacja uzależniona od apki w smartfonie. Zrywa połączenie, mało intuicyjny interface. Jeżdżę na smartfonie. Gęsto na kierownicy ciężko coś dołożyć. I na koniec - łańcuch. Korzyści znane a wada jedna- trzeba smarować co w podróży powyżej 1000 km irytuje jeżeli jak ja przyjechałeś na GS- ach 15 lat.
Poza tym jest fajny. Naprawdę. Ale gdybym miał wydać dzisiaj ponad 100k wróciłbym do boxerka.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Harley-Davidson Pan America 1250 Special

Osiągi

Moc max.
152 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
127 Nm / 6750 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
21 L

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2265 x 965 x 1510 mm
Rozstaw osi
1580 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
229 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
245 kg
Rama
stalowa, rurowa
Wysokość kanapy
890 mm

Zawieszenie

Przód
47 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Aluminiowe półki typu triple clamps.
Tył
Montowany na drążkach amortyzator typu monoshock ze zbiorniczkiem piggyback, z regulacją tłumienia dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce

Przód
2 x tarcza hamulcowa 320 mm, montowany radialnie 4-tłoczkowy zacisk typu monoblock
Tył
pojedyncza tarcza, zacisk jednotłoczkowy pływający
ABS
tak

Silnik

Typ
Revolution™ Max 1250, 4-suwowy, 2-cylindrowy, w ukłądzie widlastym, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1252 ccm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ zasilania
Elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI)

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Eksploatacja Harley-Davidson Pan America 1250 Special

Opony

Opona przód
120/70R19 60 V H-D®/Michelin® Scorcher® Adventure, radialne
Opona tył
170/60R17 72 V H-D®/Michelin® Scorcher® Adventure, radialne

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
4.5

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

BMW R 1200GS 2013Harley-Davidson Pan America 1250 Special (2021)

BMW R 850RT (1996 - 2002)Harley-Davidson Pan America 1250 Special (2021)

Yamaha FJR 1300A 2013Harley-Davidson Pan America 1250 Special (2021)

Harley-Davidson Pan America 1250 Special (2021)Ducati DesertX (2021)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności