Opinie o Ducati Monster 696

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 8

Silnik: 4.5
Hamulce: 4.6
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 |
Jak to określiła moja małżonka? Cukiereczek :D. Wygląd i brzmienie układu wydechowego to poezja. Nie ma chyba osoby, która by nie odwróciła wzroku za jadącym Ducati. Jeden z lepszych nakedów na miasto. Zwinny niczym gepard no i jeszcze raz ten dźwięk! Na dalekie trasy kompletnie się nie nadaje ale to jest bolączka każdego nakeda. Dopadł mnie nieuleczalny wirus Ducati :D. po kupnie banan nie schodził z moich ust przez cały czas, nawet po przejechaniu 500 km od sprzedającego. Pomimo zmęczenia gdy wstawiałem go do garażu jeszcze raz go odpaliłem by rozkoszować się pięknem tego motocykla. Nie jest to moje pierwsze moto, ale pierwszy taki zachwyt w moim życiu. polecam z całego serca.
Odpowiedz | Przydatna (17) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
polecam w 100 procentach !
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Dynamiczny, piękny dźwięk na LV SBK, bezawaryjny od 4 sezonów:) no i najszybszy bo czerwony
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Fajny motor, prosty w serwisie. Dobre zawieszenie i hamulce. Super dźwięk. Mały bak ale spalanie też niskie.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Na ten sezon (2020) nabyłem egzemplarz z 2012r. Bardzo łatwy w prowadzeniu i kompaktowy do miasta jak i na wycieczki po za. Pozycja delikatnie usportowiona i pochylona do przodu. Co do wyglądu no to przyciąga wzrok, w moim przypadku jeszcze akcesoryjny układ wydechowy LeoVince robi olbrzymią robotę.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Stabilność jazdy przy dużych prędkościach. Lekki motocykl z uwagi na brak chłodzenia wodą. Chłodzenie powietrzem spokojnie radzi sobie nawet przy dużych temperaturach
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Podczas zakupu swojego Monstera nawet nie odbyłem jazdy próbnej. Kiedy tylko go zobaczyłem, wiedziałem, że chcę go mieć. W rzeczywistości jest zdecydowanie piękniejszy niż na zdjęciach czy filmach, które można znaleźć w sieci. Do tego dźwięk akcesoryjnego wydechu Termignoni robi na prawdę robotę, co tylko potwierdzają ciągle oglądający się za nim piesi na ulicach. Ducati prowadzi się nadzwyczaj łatwo, hamuje świetnie a ABS już nie raz uratował mnie z opresji. Spalanie bardzo niskie, od 4 litrów w trasie z towarzyszem na 125ccm, do 6 litrów przy bardzo dynamicznej jeździe solo. Jeśli ktoś jest w stanie zaakceptować dość mocne wibracje i poszarpywanie łańcucha do 3-4 tysięcy obrotów, to można by rzecz, że to motocykl idealny :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.55
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Ducati Monster 696

Minimalne: 4.58

Średnie: 5.55

Maksymalne: 7.60

Dane techniczne Ducati Monster 696

Osiągi

Moc max.
78.8 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
69.0 Nm / 7750 rpm
V-max
210.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry w układzie V, typu "L", chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa
696.0 ccm
Stopień sprężania
10.7:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa 45 mm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, APTC
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2058 x 784 x 1012 mm
Rozstaw osi
1452 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
161 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
183 kg
Rama
kratownicowa, rurowa, stal

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Tył
zawieszenie progresywne, skok 148 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, dwutłoczkowe zaciski
ABS
dostępne egzemplarzez z ABS (masa +2kg)

Eksploatacja Ducati Monster 696

Opony

Opona przód
120/60 ZR17
Opona tył
160/60 ZR17
Ciśnienie z przodu
225 kPa
Ciśnienie z tyłu
250 kPa
Koło przednie
3-ramienne, 3.50x17
Koło tylne
3-ramienne, 4.50x17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.1
Zalecana klasa lepkości
SAE 15W/50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Zębatka przednia
15
Zębatka tylna
45
Długość łańcucha
107 + 1 open
Luz łańcucha
46~46

Układ chłodzenia

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Ducati Monster 696 (2008 - 2014)Suzuki SV 650A (2016)

Ducati Monster 696 (2008 - 2014)Yamaha XSR 700 (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności