43%
57%

Yamaha MT-07
2013 - 2017

+

Yamaha FZ6-N
2004 - 2009

+

Wygrywa Yamaha FZ6-N (2004 - 2009): 4 głosy

Przegrywa Yamaha MT-07 (2013 - 2017): 3 głosy

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Opinia Video o Yamaha MT-07

Opinia Video o Yamaha FZ6-N

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 27

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 46

Silnik:
4.7 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.8

Opinie o Yamaha MT-07

Autor: A.
Jest to przede wszystkim piękny, mały, lekki, zwrotny motocykl, jazda na nim to czysta przyjemność, znakomicie przyspiesza, małe spalanie. Na mieście bezbłędny pomiędzy samochodami. W trasie też cudownie się sprawuje.

Na FZ czułam się jak na czołgu, do tego beznadziejnie się wbija biegi, jedyne co ma do pozazdroszczenia to zadek i brzmienie wydechu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha FZ6-N

Autor: Królik bez fiutka
fz6 zjada m-teka czy to przyspiesznie, elastyczność, prędkość maksymalna, jazda po torze :) chociaż mt jest super :P
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pedro
Według mnie wygląd fz6-n jest lepszy niż nowszej mt 07 . Lecz każdy ma inny gust :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Roman
Lepsze prowadzenie i ładniejszy wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2019-03-29 16:58:24 | Autor: Królik
Nie zgadzam się.
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Osiągi

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)
Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)
Moc max.
74.8 KM / 9000 rpm
98.0 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 6500 rpm
63.1 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190.0 km/h
240.0 km/h
V-max

Silnik

Typ
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
4-suwowy, DOHC, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
689.0 ccm
600.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
12.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
elektroniczny wtrysk paliwa MIKUNI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 745 x 1090 mm
2095 x 755 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1400 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
164 kg
180.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
179 kg
205.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, rurowy Backbone
typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
43 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Przód
Tył
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 298 mm
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 245 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XJ6 600 SP 2013

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności