67%
33%

Triumph Bonneville 900
2000 - 2015

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Wygrywa Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015): 2 głosy

Przegrywa Yamaha XSR 900 (2016): 1 głos

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Triumph Bonneville 900

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 4.7
Hamulce:
5.0 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o Triumph Bonneville 900

Autor: mk
bo jest
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Osiągi

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
68.0 KM / 7500 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 5800 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwa cylindry, DOHC, chłodzony powietrzem
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
865.0 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa z SAI
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
moker, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch X-ring
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2115 x 790 x 1130 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1490 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
225.0 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa podwójna kołyska
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Kayaba 41 mm, skok 120 mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
dwa chromowane amortyzatory sprężynowe Kayaba, skok 100 mm
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 310 mm, dwutłoczkowy zacisk Nissin
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 255 mm, dwutłoczkowyzacisk Nissin
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Ducati Scrambler 800 2014Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności