Opinie o Triumph Bonneville 900

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 2

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
rozwiń
Spalanie: 4.30
Dodaj
Ilość raportów: 1

Spalanie Triumph Bonneville 900

Minimalne: ?

Średnie: 4.30

Maksymalne: ?

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

Triumph Bonneville to jedna z ikon motocyklizmu. Można nie przepadać za klasykami, ale ten motocykl przez lata zachował i pielęgnuje tradycyjny styl i robi w to sposób warty docenienia.

Choć nazwa nawiązuje do motocykla jeszcze z lat 60., to dzisiejszy Bonneville w największym stopniu czerpie z kultowego T140 - jego wygląd, brzmienie i uczucia towarzyszące jeździe gromadzą w sobie 50 lat dziedzictwa marki Triumph. Motocykl nawiązuje do poprzedników sprzed lat poprzez dwa amortyzatory sprężynowe z tyłu, bak w kształcie łezki, chromowaną lampą przednią i wydech w kształcie odwróconego stożka. Sercem motocykla jest dwucylindrowy widlasty silnik chłodzony powietrzem. Wszelkie przesłanki świadczące o tym, że jest to współczesny motocykl zostały skrzętnie uryte. Wtryski paliwa imitują wygląd gaźników, a aluminiowe felgi wyglądają identycznie, jak te z 1970 roku.

Bonneville - ponadczasowy styl uwielbiany przez kobiety i celebrytów


Mila Jovovich i Triumph Binneville

Silnik o pojemności 865 cm³ generuje maksymalnie 68 KM i 68 Nm. Został zestrojony tak, aby swoje pełne osiągi okazywał już na niskich obrotach. Komputer motocykla steruje pracą wtrysków i sprawia, że ruch przepustnicy jest łagodny, a wszystko po to, aby zapewnić motocykliście możliwie wiele przeżyć i frajdy z jazdy Bonnevillem.

Pozycja, jaką przybieramy na motocyklu jest naturalna, wyprostowana i komfortowa. Brak jakiejkowliek owiewki z przodu sprawai, że dłuższa i szybka jazda poza miastem będzie zwyczajnie uciążliwa. Ale czego sie nie zniesie dla odrobiny stylu? Podsumowując: Bonneville to motocykl w najwyższym stopniu praktyczny, a przy tym inspirujący, ponadczasowy i uniwersalny.

Dane techniczne Triumph Bonneville 900

Osiągi

Moc max.
68.0 KM / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 5800 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwa cylindry, DOHC, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa
865.0 ccm
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa z SAI

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
moker, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch X-ring

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2115 x 790 x 1130 mm
Rozstaw osi
1490 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
209.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
225.0 kg
Rama
stalowa podwójna kołyska

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Kayaba 41 mm, skok 120 mm
Tył
dwa chromowane amortyzatory sprężynowe Kayaba, skok 100 mm

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 310 mm, dwutłoczkowy zacisk Nissin
Tył
pojedyncza tarcza 255 mm, dwutłoczkowyzacisk Nissin

Eksploatacja Triumph Bonneville 900

Opony

Opona przód
110/70 R17
Opona tył
130/80 R17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
4.5
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)Yamaha XVZ 1300 (1996 - 2001)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności