50%
50%

Triumph Bonneville 900
2000 - 2015

+

Yamaha XVS 650 Drag Star
1997 - 2005

+

Remis!

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015) vs Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Opinia Video o Triumph Bonneville 900

Test video

Opinia Video o Yamaha XVS 650 Drag Star

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 4

Silnik:
5.0 vs 4.3
Hamulce:
5.0 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5

Opinie o Triumph Bonneville 900

Autor: mk'
bo jest
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adam
Jest bardziej zwrotny, przy dużej szybkości można spokojnie pokonywać zakręty, choppem można się już nie zmieścić na drodze.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha XVS 650 Drag Star

Autor: Jaroslawek.
Stara poczciwa yama, wał Kardana i prostota oraz styl powoduje, że ten motor wciąż się kocha, dbając o niego on odwdzięczy się, że dotrzesz tam gdzie chcesz i powrócisz zadowolony, co lubi to paliwo gdy chcesz więcej on też chce więcej, ale coś za coś, na to nie można się gniewać. Yamaha nigdy mnie nie zawiodła, dlatego i mam dla niej siostrę custom ybr 125 na wtrysku do miasta i pracy do zwalczania korków, obie kocham i polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)
Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)
Moc max.
68.0 KM / 7500 rpm
40 KM / 6500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 5800 rpm
51 Nm / 3000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwa cylindry, DOHC, chłodzony powietrzem
czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie widlastym, SOHC, chłodzony powietrzem
Typ
Pojemność skokowa
865.0 ccm
649 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa z SAI
2x gaźnik Mikuni BDS28
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
moker, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch X-ring
wał napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2115 x 790 x 1130 mm
2340 x 880 x 1070 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1490 mm
1610 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
225.0 kg
233 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa podwójna kołyska
stalowa, rurowa, podwójna kołyska
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Kayaba 41 mm, skok 120 mm
widelec teleskopowy, skok 140 mm
Przód
Tył
dwa chromowane amortyzatory sprężynowe Kayaba, skok 100 mm
2x amortyzator sprężynowy, wahacz, skok 86 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 310 mm, dwutłoczkowy zacisk Nissin
pojedyncza tarcza 298 mm, dwutłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 255 mm, dwutłoczkowyzacisk Nissin
hamulec bębnowy, 200 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki VN 900 Vulcan Custom (2006 - 2016)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności