79%
21%

Yamaha XJR 1300
1998 - 2015

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Wygrywa Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015): 11 głosów

Przegrywa Yamaha XSR 900 (2016): 3 głosy

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Yamaha XJR 1300

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 13

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
4.8 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.8

Opinie o Yamaha XJR 1300

polerowane lagi, 2 polerowane wydechy, ogólny chrom, zawieszenie ohlins ,hamulce z R1
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Kwintesencją motocykla
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
MOTO jest legendą
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wyglad
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha XSR 900

rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Osiągi

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
106 KM / 8000 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
101 Nm / 6000 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy w układzie rzędowym, szesnastozaworowy
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1250 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9.7:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźnik / wtrysk (od 2007 roku)
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2175 x 765 x 1115 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1500 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
241 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa kołyskowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, skok 130mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
klasyczny wahacz z amortyzatorami Dual Shock / wersja SP i roczniki powyżej 2002 wyposażona w amortyzatory Öhlins
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298mm, zaciski czterotłoczkowe
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
brak
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 1250N (2010 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności