50%
50%

Suzuki TL 1000S
1997 - 2001

+

Yamaha YZF-R6 600
2017 - 2019

+

Remis!

Suzuki TL 1000S (1997 - 2001) vs Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Opinia Video o Suzuki TL 1000S

Test video

Opinia Video o Yamaha YZF-R6 600

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 16

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 6

Silnik:
4.8 vs 4.7
Hamulce:
4.3 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.1 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
3.9 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Suzuki TL 1000S (1997 - 2001)
Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)
Moc max.
125 KM / 8500 rpm
118.4 KM / 14500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
105 Nm / 7800 rpm
61.7 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
260 km/h
270 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17 L
17 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy V-twin, 8 zaworowy DOHC,
4-suwowy, chłodzony cieczą, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy
Typ
Pojemność skokowa
996 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.7:1
13,1 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 740 x 1120 mm
2040 x 695 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1395 mm
1375 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
205 kg
190 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
43 mm USD z regulacją naprężenia wstępnego, odbicia i kompresji
Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Przód

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza 320mm, sześciotłoczkowe zaciski
2 x Ø 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyńcza tarcza 220mm. dwutłoczkowy zacisk
jednotarczowy, Ø 220 mm
Tył
ABS
brak
tak
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha V-MAX (2008)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)