43%
57%

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
2008 - 2012

+

Kawasaki Ninja H2
2015

+

Wygrywa Kawasaki Ninja H2: 118 głosów

Przegrywa Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012): 88 głosów

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012) vs Kawasaki Ninja H2

Opinia Video o Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

Test video

Opinia Video o Kawasaki Ninja H2

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 11

Silnik:
5.0 vs 4.7
Hamulce:
4.4 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.8
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

Bo to hayabusa xd
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Hayabusa jest potężniejszym motorem który umie pożreć polskie drogi tylko suzuki
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa to jest legenda - A legenda nigdy nie umiera !!!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Hayka lepsza bo H2 nie jezdzilem ;p
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
-Niezajebywalny silnik Suzuki
-Czysta moc bez wspomagaczy
-wygoda w trasie
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Hayabusa ponieważ to jest legenda , motocykl już znany i doprowadzony niemal do ideału. H2 jest nowym motocyklem z ładnym wyglądem i brzmieniem. Lecz mój głos zostaje jednak przy suzi.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Legenda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Jest bez turbiny ani kompresora dać jej kompresor i łyka h2 ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Hayabusa to jest legenda, a co to jest to H2? :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza sylwetka oraz atrakcyjna cena w porównaniu z h2
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Super motocykl już zrobiłem Hayabusa grubo ponad 100tyś km
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to klasyk....zna go każdy, a poza tym nieźle zap...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Hayka jest legenda.super moc i prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jest to Legenda którą każdy zna i znać powinien :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Legenda legendą zostanie i żaden wymysł dzisiejszej technologii tego nie zmieni
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wygoda,moc.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Hayabusa jest lepsza mimo to że ma o 3 konie mechaniczne mniej i większą pojemność . H2 ma turbo które może ulec łatwo wari , korzystanie z takiego doładowania wymusza na nas rozgrzanie i chłodzenie tego elementu przy każdym użytkowaniu . Prędkość maksymalna nie ma tutaj najmniejszego znaczenia . mało kto osiągnie 300 km/h . Najważniejsza jest cena , wolę kupić używaną Hayabuse za 10 tysięcy jak H2 za 110
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (4)
2022-01-24 10:43:46 | Autor: Gość
taka hayabusa 10 tyś nie kosztuje kolego
Wygodny sprzęt do szybkiej turystyki :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo jest znany i ładny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Porównanie dziadka do nowoczesnego potwora pełnego elektroniki... Hayka to zdecydowane większa legenda niż H2.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2022-01-24 10:46:42 | Autor: Gość
to już nie chodzi o legendę H2 beznadziejnie wygląda brakuje jej czegoś tej kropki nad i
Zuki to wyższy pułap niż Kawa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Legenda która przez 18 lat była na szczycie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Po prostu legenda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Hajabusa wyglada jak motocykl.H2r to juz wytwor przyszlosci.Gdyby nie ta moc w kawie to juz by nie byla tak wspaniala.Posiadam Suzuki wiec daje +
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2022-01-24 10:48:45 | Autor: Gość
no właśnie h2 wygląda jak nieukończony prototyp
Solidne wykonanie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo ta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Suzuki to legenda jest o wiele tańsza większa pojemność morze i mniej koni ale na przyśpieszeniu wygrywa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Niezawodny silnik suzuki, czysta moc bez kompresorów
V-max nie jest wany gdyż na polskich drogach rzadko kto odkręca do końca :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Posiadam gsx 1250 fa czyli mniejszą HAYabuse i ją uwielbiam.Jak patrzę na Hayabuse przechodzą mnie ciarki,pragnę Ją mieć,to jest prawdziwa legenda.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo to hayabusa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
To zwyczajnie hayabusa. Żywa legenda. Prawdopodobnie najlepszy motocykl w historii.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Hayabusa to czysta moc a nie jakieś turbiny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Podoba mi się bardziej niż H2
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Nie śmiertelna legenda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
honda my live :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
ponieważ jest wygodny dla 2 osób(zwłaszcza plecaczka,szybki,duży(dla dużego faceta)wygląda potężnie!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
สุดยอด
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
klasyk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)

Opinie o Kawasaki Ninja H2

Dużo ładniejszy dla mnie
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2022-01-24 10:38:27 | Autor: Gość
sorry ale w tym motocyklu panuje chaos u dołu mu brakuje owiewek jak by niedokończony
AGRESYWNY WYGLĄD I DZIWIĘK PO PROSTU POEZJA
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
piękny wygląd <3
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ma Piękny wygląd i potężny silnik
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ma lepszy design no i ten dźwięk kompresora
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Nowoczesna technologia, doladowanie kompresorem i bezkonkurencyjne osiagi
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
KAWA JEST PIĘKNIEJSZA.
HALINA OD LAT TAKA SAMA - DROBNE LIFTY I TO WSZYSTKO NA CO STAĆ SUZE.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Bo jest pikny i jest Kawasaki ;)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
ładniejszy :D
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Nowocześniejszy lżejszy bardziej aerodynamiczny i szybszy
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
monster !!!!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
8 :-D
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
za piękny i nowoczesny design Piotr G.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Zgrabnejsze kształty, lekkość, dźwięk, wygląd samolotu bojowego, rzadkość na naszych drogach.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ bardziej mi zaimponował.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
wyglad
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Kawa jest piękniejsza. I jak smakuje ;)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Wielki przełom na rynku motocyklowym
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
no lepszy :D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Kocham ten motor i chciałbym poznać waszą opinię
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
H2 jest nowym motocyklem, jest dużo lżejszy, lecz zależy to także od kierowcy. Moim faworytem jest kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Wystarczy spojrzeć...
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
kawa i jej zawieszenie jest szególnie przystosowane do mocy tych silników środek cięzkości znajduje sie w centralnym środku ...motor idealny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Nowoczesna technologia i zajebisty wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
kompresor
bardziej sportowy
ma zajebisty wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
że tak powiem KAWA is the best
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
jest ładniejszy i nowoczesny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Bardziej zwrotny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Bomba
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Zero turystyki, moc ponad wszystko
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
dlaczego uważasz, że jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Jest nowoczesnym motocyklem i bardziej nowatorskim jeśli chodzi o wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ładniejszy XD
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
ma zajebisty wygląd.Mi sie bardziej podoba
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
H2r power :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
H2R 400 KM/H
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2022-01-24 10:35:41 | Autor: Gość
mówimy o h2 ,a nie h2r
Nowoczesna technologia
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jakość użytych materiałów, zaawansowana technologicznie, haya to troszkę odgrzewany kotlet, trumienki płynu hamulcowego to już troszkę przesada. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012) vs Kawasaki Ninja H2

Osiągi

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012)
Kawasaki Ninja H2
Moc max.
195.7 KM / 9800 rpm
200.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
154.0 Nm / 10200 rpm
133.5 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
17.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
R4, DOHC, 16 zaworów, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 16 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
1340.0 ccm
998.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.5:1
8.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski,
4x DFI 50mm, podwójny wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna , kłowa
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-biegowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe, manualne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2190 x 735 x 1165 mm
2085 x 770 x 1125 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1480 mm
1450 mm
Rozstaw osi
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary
stalowa, rurowa, cienkościenna
Rama

Zawieszenie

Przód
odwrócony widelec telskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
widelec odwrócony 43mm, tłumienie odbicia i dobicie, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Przód
Tył
dźwigniowe, sprężny śrubowe, tłumienie olejowe
dwustopniowe (dla dużych i małych prędkości), Uni-Trak, gazowy amortyzator, zbiornik kombinowany,
Tył

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza półpływająca 330 mm, podwójny montowany radialnie zacisk czterotłoczkowy
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)Kawasaki Ninja H2

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012)BMW K 1200S (2004 - 2008)

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Kawasaki Ninja H2

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności