49%
51%

BMW HP4 1000
2012 - 2014

+

Kawasaki Ninja H2
2015

+

Wygrywa Kawasaki Ninja H2: 36 głosów

Przegrywa BMW HP4 1000 (2012 - 2014): 34 głosów

Opinia Video o BMW HP4 1000

Test video

Opinia Video o Kawasaki Ninja H2

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 11

Silnik:
5.0 vs 4.7
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.8
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o BMW HP4 1000

bo tak
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bmw wyznaczyło inny kierunek niż Japońscy perfekcjoniści.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest bardziej cywilnym sprzętem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
To jest BMW
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bezpieczny,bajeczny,solidny,najlepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Poniewaz to BMW
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
to to BMW xD
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo kawasaki to tylko w krzaki.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Kawasaki Ninja H2

Unikalny wygląd!!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Zdecydowanie lepsze osiągi :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Miażdży wszystko. I wszystko w temacie...
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
kawasaki...
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Dlaczego jest lepszy? Wyglad ma z kosmosu, bo to Kawasaki(!), bariera 400km/h przekroczona wlasnie na Kawie... Duzo by wymieniac.
#teamkawasaki ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
400km/h to nie jest zabawka:D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
bo to kawasaki :) nie ma lepszych moto
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2019-07-11 08:05:39 | Autor: Lol
Prawda
Bo jestem patriotą i nie uznaje niemieckich produktów:)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
2017-07-15 18:42:45 | Autor: Gość
Brawo! Nie będzie niemiec pluł nam w twarz! Ni motocykli nam germanił! XD
lepsza dbałość o szczegóły
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo lepieij wyglada i ta moc,a reszta to umiejetnosci rider-a,a po za tym nie lubie BMW haahaaa.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Rojas
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Doładowana
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ogólnie ....
BMW
nie ma mocnego
A ninja ..?
Od dziecka pamiętam ta su.zk.
I z tego tytułu ...
Kawasaki ??✌️
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
najpiekniesza rzecz jaka w calym swoim krotkim zyciu widzialam fr :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW HP4 1000 (2012 - 2014) vs Kawasaki Ninja H2

Osiągi

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)
Kawasaki Ninja H2
Moc max.
193.0 KM / 13000 rpm
200.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.0 Nm / 9750 rpm
133.5 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
17.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna , kłowa
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe, manualne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2056 x 826 x 1138 mm
2085 x 770 x 1125 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1422 mm
1450 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
238.1 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Bridge, aluminiowa
stalowa, rurowa, cienkościenna
Rama

Zawieszenie

Przód
46 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
widelec odwrócony 43mm, tłumienie odbicia i dobicie, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, zawieszenie sprężynowe, skok 130 mm
dwustopniowe (dla dużych i małych prędkości), Uni-Trak, gazowy amortyzator, zbiornik kombinowany,
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza półpływająca 330 mm, podwójny montowany radialnie zacisk czterotłoczkowy
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jdnotłoczkowy pływający zacisk
pojedyncza tarcza 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 16 zaworów
Typ
Pojemność skokowa
999.0 ccm
998.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
8.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-KP
4x DFI 50mm, podwójny wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2008 - 2012)Kawasaki Ninja H2

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Kawasaki Ninja H2

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)BMW S1000RR (2012 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności