33%
67%

Suzuki GSF / Bandit 650S
2005 - 2006

+

Ducati Multistrada 1000 DS
2003 - 2007

+

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006) vs Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 650S

Opinia Video o Ducati Multistrada 1000 DS

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 10

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.6 vs 3.5
Hamulce:
3.6 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 3.0
Frajda z jazdy:
4.4 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)
Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Moc max.
78 KM
92 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
59.2 Nm
91 Nm / 5000 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.9 s
3.5 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
198.7 km/h
220 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
656.0 ccm
992 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
10:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Gaźniki
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1090 mm
2130 x 830 x 1286 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1468 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
201.0 kg
198 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
225 kg
221 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy
1000 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1000S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Przód
Tył
Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
2 x 290mm, dwutłoczkowe zaciski
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
Przód
Tył
1x 240 mm
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)Honda CB 600F Hornet PC36 (2003 - 2006)

Yamaha XTZ 660 Ténéré (1991 - 1999)Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności