22%
78%

Suzuki GSF / Bandit 600N
1995 - 1999

+

Suzuki SV 650S
1999 - 2002

+

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999) vs Suzuki SV 650S (1999 - 2002)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650S

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 10

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 10

Silnik:
5.0 vs 4.7
Hamulce:
3.8 vs 4.4
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.9
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.6

Opinie o Suzuki SV 650S

Autor: Diabeł
dynamika, komfort, spalanie, charakterystyka silnika, owiewki (trasa), sportowa pozycja kierowcy , bezawaryjny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)
Suzuki SV 650S (1999 - 2002)
Moc max.
78 KM
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki Keihin 32 mm
Gaźniki Mikuni BDSR39
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
manualna
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2045 x 740 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
196.0 kg
169.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
220.0 kg
189.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
podwójna, zamknięta, z rur stalowych
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 136mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Suzuki GSX 600F Katana (1998 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności