50%
50%

Moto Guzzi V7 Racer 750
2011

+

Triumph Street Cup
2017

+

Remis!

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Triumph Street Cup (2017)

Opinia Video o Moto Guzzi V7 Racer 750

Test video

Opinia Video o Triumph Street Cup

Ocena: 3.4/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Silnik:
3.7 vs 5.0
Hamulce:
3.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
3.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
3.7 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
3.7 vs 5.0

Opinie o Moto Guzzi V7 Racer 750

Piękny silnik. Pewnie jest gorszy, ale jest piękny, kropka!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wszystko (chrom), kolory , siedzienie owiewka lampa Vidlasty silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Triumph Street Cup

...bo nie ma to jak Royal Bastard
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Triumph Street Cup (2017)

Osiągi

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)
Triumph Street Cup (2017)
Moc max.
50.0 KM / 6200 rpm
55 KM / 5900 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
58.0 Nm / 5000 rpm
80 Nm / 3230 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
12 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty w układzie 90° , chłodzony powietrzem. OHV
chłodzony cieczą, SOHC, 8-zaworowy, 2-cylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
744.0 ccm
900 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9.6:1
10.55:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Weber-Marelli
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
jednotarczowe, suche
mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy ( CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive)
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1449 mm
1435 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
200 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, stalowa, podwójna kołyska,
rama rurowa, stalowa, kołyskowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm, skok 130 mm
KYB 41 mm, skok 120 mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, dwa amortyzatory Bitubo, skok 118 mm
podwójne amortyzatory KYB z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkow zacisk Brembo
1 x 310mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm, podwójny zacisk Brembo
1 x 255mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Tył
Pokaż wszystkie

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville T120 (2016)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Triumph Street Cup (2017)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

Ducati Monster 696 (2008 - 2014)Triumph Street Cup (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności