33%
67%

Moto Guzzi V7 Racer 750
2011

+

Triumph Street Cup
2017

+

Wygrywa Triumph Street Cup (2017): 2 głosy

Przegrywa Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011): 1 głos

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Triumph Street Cup (2017)

Opinia Video o Moto Guzzi V7 Racer 750

Test video

Opinia Video o Triumph Street Cup

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 2

Ocena: 4.4/5 liczba głosów: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0

Opinie o Triumph Street Cup

Autor: exmachina
...bo nie ma to jak Royal Bastard
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Triumph Street Cup (2017)

Osiągi

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)
Triumph Street Cup (2017)
Moc max.
50.0 KM / 6200 rpm
55 KM / 5900 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
58.0 Nm / 5000 rpm
80 Nm / 3230 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
12 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty w układzie 90° , chłodzony powietrzem. OHV
chłodzony cieczą, SOHC, 8-zaworowy, 2-cylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
744.0 ccm
900 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
80.0 x 80.0 mm
84.6 x 80 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
9.6:1
10.55:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Weber-Marelli
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
jednotarczowe, suche
mokre wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy ( CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive)
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1449 mm
1435 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
200 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, stalowa, podwójna kołyska,
rama rurowa, stalowa, kołyskowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm, skok 130 mm
KYB 41 mm, skok 120 mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, dwa amortyzatory Bitubo, skok 118 mm
podwójne amortyzatory KYB z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkow zacisk Brembo
1 x 310mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm, podwójny zacisk Brembo
1 x 255mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin
Tył
Pokaż wszystkie
Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Triumph Street Cup (2017)

Yamaha XSR 700 (2015)

Yamaha XSR 700 (2015)Triumph Street Cup (2017)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Yamaha XSR 900 (2016)