50%
50%

Moto Guzzi V7 Racer 750
2011

+

Triumph Bonneville T120
2016

+

Remis!

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011) vs Triumph Bonneville T120 (2016)

Opinia Video o Moto Guzzi V7 Racer 750

Test video

Opinia Video o Triumph Bonneville T120

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5

Opinie o Triumph Bonneville T120

Autor: Michał
Wyglad zdecyfowanie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)
Triumph Bonneville T120 (2016)
Moc max.
50.0 KM / 6200 rpm
80 KM / 6500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
58.0 Nm / 5000 rpm
105 Nm / 3100 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L
14.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkow zacisk Brembo
2x 310 mm disc, Nissin 2 tłoczkowy zacisk.
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm, podwójny zacisk Brembo
255 mm, jedno tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty w układzie 90° , chłodzony powietrzem. OHV
chłodzony cieczą, SOHC, 8-zaworowy, 2-cylindrowy rzędowy
Typ
Pojemność skokowa
744.0 ccm
1200 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9.6:1
10.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Weber-Marelli
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
jednotarczowe, suche
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy ( CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive)
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1449 mm
1445 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
224 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
rurowa, stalowa, podwójna kołyska,
rama stalowa, rurowa, kołyskowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm, skok 130 mm
KYB 41 mm, skok 120 mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, dwa amortyzatory Bitubo, skok 118 mm
podwójne amortyzatory KYB z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Street Cup (2017)

Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)Triumph Bonneville T120 (2016)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

BMW R nine T 1170 2014Triumph Bonneville T120 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności