Opinie o Moto Guzzi V7 Racer 750

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 2

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 4.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
rozwiń
Spalanie: 5.50
Dodaj
Ilość raportów: 1

Spalanie Moto Guzzi V7 Racer 750

Minimalne: 4.80

Średnie: 5.50

Maksymalne: 6.69

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)

Chromowany bak, szprychowe koła, widlasty silnik - wszystko to składa się na maszynę wobec której nie da się przejść obojętnie. V7 Racer to stylowy motocykl retro, prawdziwy hołd dla cafe racerów z lat 50. i 60.


Seria V7 Classic istnieje na rynku od 2007 roku, zaś sam Racer pojawił się w roku 2011. Wyposażony został w niemal całkowicie przekonstruowany, bardziej wydajny, ale nadal piękny silnik V2 z tłokami ustawionymi pod kątem 90. Charakterystyczny wygląd silnika, znak rozpoznawczy Moto Guzzi od lat 70. jest owocem pracy projektanta Lino Tontiego. Nowe technologie zostały wykorzystane do poprawienia osiągów silnika (wzrósł moment obrotowy i moc motocykla), jego funkcjonalności i trwałości. Przy okazji zmniejszono spalanie i emisję spalin, dzięki czemu motocykl spełnia wszelkie standardy. Jednocześnie silnik zachowuje wierność oryginałowi


 

To co upomina się o naszą uwagę od pierwszego spojrzenia, to imponujący wyglądem i pojemnością chromowany zbiornik paliwa. 22 litrowy bak pozwala na osiągnięcie tym motocyklem naprawdę robiącego wrażenie zasięgu na jednym tankowaniu (do 450 km). Cały motocykl wykończony jest z wykorzystaniem klasycznych materiałów: chromu, zamszu, skóry. Wiele części, w tym rama i kanapa jest wykańczanych ręcznie. Racerowego charakteru dodaje atrakcyjna kolorystyka i tabliczki z cyfrą 7 w tylnej sekcji motocykla oraz podobna na szybce. Od razu wiadomo z kim ma się do czynienia.

Triumph Thruxton, czy Ducati Sport Classic co prawda prześcigną V7 w każdej sytuacji, ale żaden z nich nie zapada tak w pamięci jak Moto Guzzi. Jak wielokrotnie podkreśla firma: wszystko w tym motocyklu stworzono po to, żeby udowodnić że turystyka motocyklowa nie ma być niczym więcej, jak czystą przyjemnością. I w tym przypadku się to sprawdza.

Dane techniczne Moto Guzzi V7 Racer 750

Osiągi

Moc max.
50.0 KM / 6200 rpm
Max. moment obrotowy
58.0 Nm / 5000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, widlasty w układzie 90° , chłodzony powietrzem. OHV
Pojemność skokowa
744.0 ccm
Stopień sprężania
9.6:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa Weber-Marelli

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
jednotarczowe, suche
Przeniesienie napędu
wał napędowy ( CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive)

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2184 x 800 x 1112 mm
Rozstaw osi
1449 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
Rama
rurowa, stalowa, podwójna kołyska,

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy Marzocchi Ø 40 mm, skok 130 mm
Tył
aluminiowy wahacz wleczony, dwa amortyzatory Bitubo, skok 118 mm

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkow zacisk Brembo
Tył
pojedyncza tarcza 260 mm, podwójny zacisk Brembo

Eksploatacja Moto Guzzi V7 Racer 750

Opony

Opona przód
110/90/18
Opona tył
130/80 17
Koło przednie
18", 100/90 (szprychowe)
Koło tylne
17", 130/80 (szprychowe)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Street Cup (2017)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville T120 (2016)

Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)Triumph Bonneville 900 (2000 - 2015)

BMW R nine T 1170 2014Moto Guzzi V7 Racer 750 (2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności