50%
50%

Honda CBR 600F4i
2001 - 2006

+

Honda VFR 800VTEC
2002 - 2011

+

Remis!

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Opinia Video o Honda CBR 600F4i

Opinia Video o Honda VFR 800VTEC

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 49

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 28

Silnik:
4.8 vs 4.6
Hamulce:
4.6 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.6

Opinie o Honda CBR 600F4i

He tenido primero una CBR (2001), luego una VFR (2002) y finalmente decidí vender la VFR y comprarme de nuevo la CBR (2004).
La CBR es más ligera y va mejor en curvas de montaña. También es más fino el motor 4 en línea de la CBR.

A favor de la VFR, es mejor para viajes largos, embrague hidráulico, indicador de nivel de gasolina y de Temperatura exterior además de basculante monobrazo trasero.

Aún así, me quedo con la CBR!!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Moc max.
109 KM / 12500 rpm
110 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.0 Nm / 10000 rpm
80 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
250 km/h
244.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
22.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
2100 x 735 x 1190 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1390 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
244.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Widelec teleskopowy 130 mm (HMAS)
Przód
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Wahacz wleczony pojedynczy 110 mm z centralnym amortyzatorem regulowanym (Pro-Arm)
Tył

Hamulce

Przód
Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
296 x 4.5 mm, podwójne tarczowe, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Przód
Tył
Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
256 x 6 mm, pojedyńczy tarczowy, 3-tłoczkowy Dual CBS, ABS*
Tył

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
782.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0 : 1
11.6: 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 600RR (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 650F (2014 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności