55%
45%

Honda CB 500E
1993 - 1996

+

Suzuki GS 500
1989 - 2007

+

Wygrywa Honda CB 500E (1993 - 1996): 12 głosów

Przegrywa Suzuki GS 500 (1989 - 2007): 10 głosów

Honda CB 500E (1993 - 1996) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Opinia Video o Honda CB 500E

Test video

Opinia Video o Suzuki GS 500

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba głosów: 2

Ocena: 4.2/5 liczba głosów: 57

Silnik:
4.5 vs 4.3
Hamulce:
4.0 vs 4.1
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 3.7

Opinie o Honda CB 500E

Autor: Gość
wg. mnie ładniejsza , lepszy silnik , i bezawaryjność
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: 4f
HONDA nie sra olejem
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Johnny
Lepszy silnik, daje więcej frajdy z jazdy, wiem bo miałem GSa też. Aha, nie ma czegoś takiego jak Honda CB500E, Honda jest CB500 a 500E to GS w wersji naked.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki GS 500

Autor: Elmir
Wystarczy popatrzeć jak wygląda GS, a jak Honda..
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kombo
Łapie sie na kategorie A2
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Honda CB 500E (1993 - 1996) vs Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Osiągi

Honda CB 500E (1993 - 1996)
Suzuki GS 500 (1989 - 2007)
Moc max.
58.0 KM / 9500 rpm
46 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
47.1 Nm / 8000 rpm
39 Nm / 7800 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
186.4 km/h
185 km/h
V-max

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC
dwucylindrowy, rzędowy DOHC
Typ
Pojemność skokowa
499.0 ccm
487 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
73.0 x 73.0 mm
74 x 56.6 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
10.5:1
9:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
zapłon CDI
gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
170.0 kg
174 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
kołyska z rurek stalowych
Stalowa, podwójna, zamknięta
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 37mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 37 mm, skok 120 mm, od 1993 r regulacja napięcia wstępnego sprężyn
Przód
Tył
podwójny amortyzator
wahacz wleczony, stalowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 115 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 296 mm, dwu-tłoczkowe zaciski
Pojedyncza pływająca tarcza o średnicy 310 mm, dwu tłoczkowy zacisk
Przód
Tył
hamulec bębnowy, 160 mm
Pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Honda CB 500 (1996 - 2003)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)

Kawasaki ER-5 500 (1997 - 2006)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)

Yamaha MT-03 660 (2006 - 2013)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)

Honda CB 500E (1993 - 1996)

Honda CB 500E (1993 - 1996)Suzuki SV 650S (1999 - 2002)