60%
40%

Ducati Hypermotard 939
2016

+

MV Agusta Brutale 800
2013

+

Wygrywa Ducati Hypermotard 939 (2016): 3 głosy

Przegrywa MV Agusta Brutale 800 (2013): 2 głosy

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs MV Agusta Brutale 800 (2013)

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Opinia Video o MV Agusta Brutale 800

Test video

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.3 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 5.0
Bezawaryjność:
2.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.7
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs MV Agusta Brutale 800 (2013)

Osiągi

Ducati Hypermotard 939 (2016)
MV Agusta Brutale 800 (2013)
Moc max.
113 KM / 9000 rpm
125 KM / 11600 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
97.9 Nm / 7500 rpm
81 Nm / 9600 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.6 s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
230 km/h
245 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16 L
16.6 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
trzycylindrowy w układzie rzędowym
Typ
Pojemność skokowa
937 ccm
798 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.1:1
13.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
mokre, kasetowe z antyhoppingiem
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2120 x 835 x 1155 mm
2085 x 725 x 980 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1493 mm
1380 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
181 kg
167 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
204 kg
184 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
modułowa - kratownicowa łączona z aluminiowym odlewem
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
USD Marzocchi 43mm z pełną regulacją
Przód
Tył
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
wahacz z układem progresywnym, amortyzator Sachs z pełną regulacją
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Podwójna tarcza pływająca 320mm, czterotłoczkowe zaciski typu monoblock.
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Pojedyncza tarcza 220mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
ABS
W standardzie na przednie i tylne koło
Z możliwością wyłączenia
ABS
Pokaż wszystkie

Ducati Hypermotard 939 (2016)KTM Duke 790 (2018)

Ducati Streetfighter 848 (2011)MV Agusta Brutale 800 (2013)

Ducati Hypermotard 939 (2016)Suzuki GSX-R 750 (2006 - 2007)

Ducati Hypermotard 939 (2016)Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności