75%
25%

Ducati Hypermotard 939
2016

+

KTM Duke 790
2018

+

Wygrywa Ducati Hypermotard 939 (2016): 3 głosy

Przegrywa KTM Duke 790 (2018): 1 głos

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs KTM Duke 790 (2018)

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Opinia Video o KTM Duke 790

Test video

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 4.7
Bezawaryjność:
2.5 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.7

Opinie o Ducati Hypermotard 939

Autor: California Classic Cars
Bardzo szybki i stabilny w zakretach. Zdecydowanie gladsze oddanie mocy niz Duke. Mozna pojechac szybko ale i spokojnie, nie szarpie tak jak Duke. Lepiej zachowuje sie na nierownosciach drogi ,kraweznikach i dziurach.
Nawet mozna pokusic sie o drogi nieutwardzone i o dziwo nawet tutaj Hyper jezdzi swietnie. Minus, wpada w lekka shimme na autostradzie od 160km/h. Jest rowniez bardzo wysoki , a w modelu SP podparcie o glebe jest nieosiagalne ,chyba ze masz nogi supermodelki.
Pozdrawiam ,Tomek
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs KTM Duke 790 (2018)

Osiągi

Ducati Hypermotard 939 (2016)
KTM Duke 790 (2018)
Moc max.
113 KM / 9000 rpm
105 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
97.9 Nm / 7500 rpm
86 Nm / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16 L
14 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
dwucylindrowy, rzędowy, LC8c
Typ
Pojemność skokowa
937 ccm
799 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
Mokre, antyhopping
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1493 mm
1475 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
181 kg
169 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
stalowa, kratownicowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
WP upside-down Ø 43 mm
Przód
Tył
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
WP shock
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
1 x 240mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
W standardzie na przednie i tylne koło
Tak, Bosch 9MP
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-09 (2017)KTM Duke 790 (2018)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)KTM Duke 790 (2018)

Triumph Street Triple 765 R (2017)KTM Duke 790 (2018)

KTM 690 Duke R (2012 - 2015)KTM Duke 790 (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności