60%
40%

BMW R nine T 1170 2014
2014

+

Yamaha XSR 700
2015

+

Wygrywa BMW R nine T 1170 2014: 6 głosów

Przegrywa Yamaha XSR 700 (2015): 4 głosy

BMW R nine T 1170 2014 vs Yamaha XSR 700 (2015)

Opinia Video o BMW R nine T 1170 2014

Opinia Video o Yamaha XSR 700

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 8

Silnik:
5.0 vs 4.4
Hamulce:
5.0 vs 3.8
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.3
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.3
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o BMW R nine T 1170 2014

Klasyka sama się broni. Silnik mega fajnie się prezentuje. Moc i moment. No i BMW - dla typowego Janusza to jak relikwia.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ladniejszy wyglad, wieksza legenda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha XSR 700

rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW R nine T 1170 2014 vs Yamaha XSR 700 (2015)

Osiągi

BMW R nine T 1170 2014
Yamaha XSR 700 (2015)
Moc max.
110.0 KM / 7550 rpm
75 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
119.0 Nm / 6000 rpm
68 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy

Silnik

Typ
4-suwowy, typu Boxer, chłodzony powietrzem/olejem
czterosuwowy, rzędowy, dwucylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1170.0 ccm
689 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk, BMS-K
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
mokre, wielotarczoweq
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2200 x 890 x 1265 mm
2075 x 820 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1495 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Rama
czterocześciowa rama (jedna część przednia i trzy tylne)
typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
46 mm widelec teleskopowy upside-down, skok 120 mm
widelec teleskopowy, skok 130 mm
Przód
Tył
jednoczęściowy, aluminiowy widelec z wahaczem BMW Paralever, skok 120 mm
wahacz wleczony, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
hydraulicznym, 2x tarcza 282 mm, dwutłoczkowy zacisk
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
BMW Motorrad ABS
w standardzie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XSR 700 (2015)

Yamaha XV 535 Virago (1988 - 2004)Yamaha XSR 700 (2015)

Ducati Monster 696 (2008 - 2014)Yamaha XSR 700 (2015)

Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)Yamaha XSR 700 (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności