50%
50%

BMW F 800GS 2008
2008

+

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Remis!

BMW F 800GS 2008 vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Opinia Video o BMW F 800GS 2008

Test video

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 7

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.7 vs 5.0
Hamulce:
4.6 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.2
Frajda z jazdy:
4.9 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.1 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW F 800GS 2008 vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Osiągi

BMW F 800GS 2008
Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Moc max.
85.0 KM / 7500 rpm
160 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 5750 rpm
138 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
199.0 km/h
275 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry w układzie równoległym, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
1198 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2320 x 945 x 1350 mm
2150 x 850 x 1400 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1577 mm
1520 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
207.0 kg
218 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, stalowa osłona silnika
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy Marzocchi, skok 230 mm
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowa, skok 215 mm
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności