52%
48%

BMW F 800GS 2008
2008

+

Triumph Tiger 800 XRx
2015

+

Wygrywa BMW F 800GS 2008: 17 głosów

Przegrywa Triumph Tiger 800 XRx (2015): 16 głosów

BMW F 800GS 2008 vs Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Opinia Video o BMW F 800GS 2008

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XRx

Ocena: 3.4/5 liczba głosów: 1

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 2

Silnik:
4.0 vs 5.0
Hamulce:
3.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
2.0 vs 4.0

Opinie o BMW F 800GS 2008

Autor: Grab
W lipcu kupując motocykl miałem własnie taki dylemat. Na korzyść BMW przemówiło to że (moim zdaniem) ma lepsze zawieszenie w teren, mam łatwiejszy dostęp do naprawdę dobrego i uczciwego serwisu, oraz opinie innych użytkowników BMW, w zasadzie nie spotkałem osoby, która byłaby zawiedziona (jeśli już to przesiadali się na 1200GS).
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Cacek
Ponętne kształty, i ogólnie motocykle z pod marki bmw z oznaczeniem gs to ich symbol
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: aga
Bo pieknie wibruje .ma moc .i przyspieszenie jakie oczekuje.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Maciej Hetmanowski
Jest to kwestia gustu, lecz z przyzwyczajenia i znajomości wybieram BMW!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Piękny, uniwersalny, niezawodny, świetna jakość.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Grzechu
Dla mnie bardziej offroadowy, schowek w miejscu baku to dobre rozwiązanie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: ja
poprostu bmw rulezz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Triumph Tiger 800 XRx

Autor: Fabo
10tys zrobione w tym sezonie. Piekna zabawka. Dziekuje :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateo
Chciałbym się dowiedzieć więcej o nowszym modelu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2016-09-15 16:19:39 | Autor: Gość
zapraszam do kontaktu: Piotr Konieczny Specjalista ds. sprzedaży Tel.: +48 692 292 476 Email: piotr.konieczny@triumphpolska.pl TRIUMPH – WARSZAW Al. Jerozolimskie 200 02-486 Warszawa Tel: +48 538 222 888 Email: salon@triumphpolska.pl Web: www.TriumphPolska.pl
Autor: Malrok
cała Szwajcaria śmiga na Tigerach
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Przemo
Lepiej wyglada i ma świetny silnik.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Zugor
Ładniejszy przód, brak dzioba :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

BMW F 800GS 2008 vs Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Osiągi

BMW F 800GS 2008
Triumph Tiger 800 XRx (2015)
Moc max.
85.0 KM / 7500 rpm
95 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 5750 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
199.0 km/h
210 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry w układzie widlastym, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
82.0 x 82.0 mm
74.1 x 61.9 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1577 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
177.8 kg kg
191 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
207.0 kg
215 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, stalowa osłona silnika
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy Marzocchi, skok 230 mm
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowa, skok 215 mm
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS
Tak
Abs
Pokaż wszystkie
BMW F 800GS Adventure 2013

BMW F 800GS Adventure 2013Triumph Tiger 800 XRx (2015)

BMW F 800GS 2008

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 900 (2016)Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Triumph Tiger 800 XRx (2015)