Black Weeks 2023 🖤 Promocja na wszystkie produkty!
31%
69%

BMW F 800GS Adventure 2013
2013

+

Triumph Tiger 800 XRx
2015

+

Wygrywa Triumph Tiger 800 XRx (2015): 27 głosów

Przegrywa BMW F 800GS Adventure 2013: 12 głosów

BMW F 800GS Adventure 2013 vs Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Opinia Video o BMW F 800GS Adventure 2013

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XRx

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 2

Opinie o BMW F 800GS Adventure 2013

Bmw
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Future bike
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
GS to GS
klasa sama w sobie
Minus to cena
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Triumph Tiger 800 XRx

Mam przyjemność użytkować starszy model XR i jestem mega zadowolony. Porównując Tygrysa z pozostałymi moimi motocyklami wypada on najlepiej - najbardziej uniwersalnie!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ma mocniejszy silnik i bardziej elastyczny w zakresie niskich obrotów.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mocniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
lepsze osiągi , wygląd i wykonanie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo jest inny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Daję plus, bo ładnie wygląda i przyciąga wzrok :)
(co do reszty, się nie wypowiadam)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nie uważam że jest lepszy ale bardziej mi się podoba.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nie lubię dziobaków
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW F 800GS Adventure 2013 vs Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Osiągi

BMW F 800GS Adventure 2013
Triumph Tiger 800 XRx (2015)
Moc max.
85.0 KM / 7500 rpm
95 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 5750 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
199.0 km/h
210 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
24.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, dwa cylindry w układzie widlastym, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1577 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
214.0 kg
191 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
229.0 kg
215 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, z elementami stalowymi chroniącymi silnik
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy Marzocchi, skok 117 mm
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, skok 215 mm
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Tył

Hamulce

Przód
BS
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski, ABS
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
w standardzie
Tak
ABS
Pokaż wszystkie

BMW F 800GS 2008Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Triumph Tiger 800 XRx (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności