Opinie o BMW F 800GS 2008

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 7

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.6
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.1
Ocena: 5/5 |
Motocykl idealny do jazdy na trasie i w terenie (lecz lekkim z uwagi na masę),ze mną już 2 lata .Spalanie ok.4l max. 5l zależne od terenu .Trasy długie. przynajmniej 800 km dziennie ,wyprawy 2 tyg. bez problemowe silnik z przebiegiem ok. 70 000 km nie pobiera oleju .Zwinność jak na swoją pojemność ,ok. W prowadzeniu doskonały. W mieście zwinny .
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Bezapelacyjnie jeden z najlepszych turystycznych enduro jakie są na rynku. Mam go od nowości (2008) i wówczas był to jedyny wybór poza ktm`em. Dziś teresa 700, NAT, włosi, chińczycy, sporo tego się zrobiło. Za to wiem że f850gs mnie nie interere, zostaję przy 800 (90K km i rośnie)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Super motocykl, zarówno do jazdy w mieście, dalsze wyjazdy i po zmianie laczków można ruszyć w teren
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 |
2 sezon jeżdżę. Brak wygody, ze względu że kanapa zmieniona na obnizana i jest twarda. Chciałem się przesiąść na coś innego i po wielu oględzinach innych adventure stwierdziłem że nie ma sensu. Moto jest idealne do moich wymagań. Naprawdę spoko sprzęcik. Nowa 850 odpada
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Silnik i skrzynia Ok. Moc dostępna przy wyższych obrotach 5-6 tyś. Spalanie Ok na dystansie 700 km 4.8 średnie. Połowa trasy to eska i prędkość 140km/h. Druga połowa to landówki i wjazd na 1100 metrów winklami. Wysoki, jest opcja regulacji, wymieniając kanapę. Obnizyc możemy też regulując napiecie wstępne tylnego zawiasu. Przedni zawias dość mocno nurkuje przy hamowaniu. Czuć jego masę. Jak dla mnie dość wymagający. Za to Pięknie leży w zakrętach. Ogólnie polecam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bardzo sprawny, uniwersalny motocykl.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń
Spalanie: 5.07
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie BMW F 800GS 2008

Minimalne: 4.32

Średnie: 5.07

Maksymalne: 5.79

Dane techniczne BMW F 800GS 2008

Osiągi

Moc max.
85.0 KM / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 5750 rpm
V-max
199.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry w układzie równoległym, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
798.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2320 x 945 x 1350 mm
Rozstaw osi
1577 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
207.0 kg
Rama
rurowa, stalowa osłona silnika

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy Marzocchi, skok 230 mm
Tył
wahacz aluminiowa, skok 215 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
ABS
dostępne egzemplarze z ABS

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Triumph Tiger 800 XRx (2015)

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)BMW F 800GS 2008

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności