- I. 5 175 głosujących,
- II. 4 823 głosujących
- III. 4 335 głosujących.
Procentowo odpowiada to: 63%, 59% i 53% głosów unikalnych użytkowników.
Konstruktorzy ze zwycięskiej firmy Motocicli Audaci czerpali inspirację z maszyn startujących w wyścigach Sand Racers w latach 30. Najważniejszymi elementami konstrukcji są całkowicie przebudowane przednie zawieszenie z wyeksponowanymi sprężynami widelca, 19-calowe, szprychowe koła oraz układ wydechowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej, zakończony tłumikiem SC-Project. Wyjątkowy schemat malowania – z wykorzystaniem cukierkowego niebieskiego oraz złotego lakieru – zdobi zbiornik i customową tylną część motocykla, a podwyższona kierownica i nowe skórzane siedzenie są dopełnieniem stylizacji.
Na drugim miejscu znalazła się maszyna „5Four Honda Rebel Street” z warsztatu brytyjskiego konstruktora motocykli, Guy'a Willisona. Trzeci z linii customów Hondy, po CB1100RS i CB1000R, „Rebel Street” zyskał uznanie głosujących dzięki efektownemu schematowi malowania Pro Kustom w odcieniu kości słoniowej i jaskrawej czerwieni. W projekcie przyciągają uwagę szprychowe obręcze, końcówka układu wydechowego rodem z torów wyścigowych i przednia tablica ze stali nierdzewnej.
Portugalski dealer, Honda Garonda, zajął trzecie miejsce, prezentując biało-złotego Rebela „Lucy”, inspirowanego modelem CB175 z przełomu lat 60. i 70.
Bazą dla trzech zwycięskich motocykli był CMX500 Rebel. Od rynkowej premiery w 2017 roku model ten cieszy się ogromną popularnością w całej Europie. W 2021 roku był on najlepiej sprzedającym się motocyklem customowym w Europie i do dziś, w 2022 roku pozostaje na szczycie rankingu na naszym kontynencie. Oba Rebele – o pojemności 500 cm3 i 1100 cm3 –stanowią kuszącą platformę do personalizacji na każdym poziomie.