Spalanie: 6.06
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 1250S

Minimalne: 4.92

Średnie: 6.06

Maksymalne: 8.90

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 1250S

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 12

Silnik: 4.8
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.0
Ocena: 5/5 |
Na co dzień jeżdżę DL 1000 w nowej budzie ale miałem okazję przejechać parę tysiączków Bandziorem 1.250. Na równym sunie jak rakieta, przeciskanie między autami bez problemów, winkle to bajka, problemy zaczynają się na nierównym asfalcie ale jak bym miał zastanawiać się nad drugim sprzętem to tylko ten bym brał pod uwagę.
Odpowiedz | Przydatna (28) | Nieprzydatna (6)
Ocena: 5/5 |
Osobiście mam GSX 1250 FA i kocham to moto - polecam
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Zajebisty silnik, można nim pogonić, można jechać od dołu. Potrafi wyrywać ręce. Hamulce wystarczające. Zawieszenie posiada niewielką regulację, ale wystarczającą do utwardzenia przy mojej wadze 75kg. Od święta można nawet wyciągnąć na tor, zejść na kolano, jednak jest to obkupione olbrzymim wysiłkiem ze względu na masę motocykla. Małe techniczne tory są ciężkie, ale jak boli to wiem że żyję. Do wymiany Szyba na wyższą bądź deflektor i mamy maszynę nawet turystyczną.
Odpowiedz | Przydatna (22) | Nieprzydatna (10)
Ocena: 5/5 |
miałem 1200 rewelacja, ale 1250 obecnie wymiata!.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
To zależy na czym się wcześniej latał, po przesiadce z Kawy ZZR1200 brakuje mi mocy i prędkości przy wyprzedzania. Jak na miejski motocykl jest super, wymiata od samego dołu. Zwinny, zgrabny i lekki ale w trasie powyżej 160km/h brakuje mu mocy a walka z wiatrem robi się mocno uciążliwa. Kawa trasę nad morze robiła bez większego problemu, człowiek nie wiedział kiedy i już był 500 km od domu a tutaj jest walka z wiatrem. Pozycja za kierownicą typowo miejska na trasę nie polecam (przynajmniej przy moim wzroście 190 cm) no chyba że lubisz latać 120 km/h wówczas jest ok.

Cała reszta bezproblemowo, trwała żywotna i ekonomiczna maszyna.

Na dojazdy do pracy super, obudzi człowieka i od rana jest banan na gębie ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Co do się rozpisywać zajebisty sprzęt i tyle.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 |
Fajny motocykl,tani w zakupie i eksploatacji.Szkoda że ma stalową ramę,czuć to podczas jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 1250S

Osiągi

Moc max.
98 KM
Max. moment obrotowy
108 Nm
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
V-max
240.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 790 x 1225 mm
Rozstaw osi
1485 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
229.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
249 kg
Rama
stalowa rama kołyskowa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, średnica 43 mm, skok 130 mm
Tył
pojedynczy amotyzator, wahacz aluminiowy, skok 136 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 310 mm, zaciski czterotłoczkowe
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk jednotłoczkowy
ABS
dostępny opcjonalnie

Silnik

Typ
czterosuwowy
Pojemność skokowa
1255.0 ccm
Stopień sprężania
10,5 : 1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 1250S

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
180/55ZR17

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Yamaha FJR 1300AS (2006 - 2013)Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności