Rebel 1100 - uderzenie w segment custom'ów

Honda wierzy w ducha anarchii, ale zdecydowała się go podać nam w dużo nowocześniejszej formie - CMX 1100 Rebel

Silnik i skrzynia od Africa Twin

Duży model, swoim wyglądem bardzo nawiązuje do 500-tki. Natomiast silnik jak i skrzynia biegów pochodzi od najpopularniejszego modelu turystycznego - Africa Twin. Więc tak, możemy sobie kupić Rebel'a w wersji z automatem DCT! I to wszystko w motocyklu, który ma wyglądać jak custom. Oczywiście, dla fanatyków bardziej pierwotnych wrażeń - nie zapomniano również o wersji z manualem. 

Moc: 85 KM i 98 Nm

To zapowiada fajne osiągi, przy motocyklu, który jest przyjemnie narysowany i utrzymany w wersji minimalistycznej - bez tony niepotrzebnych dodatków. Nisko osadzony punkt ciężkości może sprzyjać przyjemnej jeździe po mieście, a Honda zaprezentowała również wersję turystyczny, z małą owiewką i kuframi. 

Cena? Oficjalnie w Polsce jeszcze nie jest znana, natomiast szacuje się, że wersja z manualną skrzynią biegów może kosztować ok. 45 000zł, a DCT w okolicach 50 000zł. 

Honda odważnie uderza m.in. w klasyczne modele Triumpha (Bobber i Speedmaster), Indiana oraz Harley-Davidsona (który musi przygotować nowe modele w segmencie 1200, ponieważ stare wypadają).