Nowe Triumph'y dla prawdziwych twardzieli!

Triumph w ostatnim czasie agresywnie odświeża i powiększa rodzinę motocykli  klasycznych. Dla samej marki motocykle retro, dziedziczące linie po swoich przodkach mają ogromne znaczenie. Przedstawiony w ostatnim czasie Bonneville Bobber to kolejny tego przykład.

Sons of Anarchy nie mieli by czego się wstydzić

Triumph Bonneville Bobber to świetnie prezentująca się maszyna. Wygląda niczym motocykl dla prawdziwych twardzieli, przywodzący na myśl amerykańskie gangi motocyklowe. Surowa konstrukcja, klasycznie wyglądającego motocykla to coś, co Anglikom wychodzi najlepiej. Ciężko o piękniejszy motocykl Retro, jak Triumph.

Przepis na sukces? Jak najmniej nowoczesnych kształtów i współczesna technologia.


Nowy Bobber został wyposażony w twina 1200 cm³ pochodzącego z T120, w którym moc i moment obrotowy zostały wręcz zepchnięte w niższe partie obrotów. Chcesz odjechać? Wystarczy że odkręcisz manetkę a motocykl od razu dostaje kopa! Niezależnie od aktualnie wybranego biegu.



Styl przede wszystkim!

Czysty niczym nie osłonięty silnik, zamontowany w unikalnej jak na obecne standardy ramie, i mnóstwo wyróżniających cech.

Jak zawsze w swoich klasycznych stylizacjach Triumph stanął na wysokości zadania. Dbałość o detale i szczegóły jest widoczna w każdym miejscu.

Wystarczy tylko przyjrzeć się video-zapowiedzi by dojrzeć namiastkę brutalnie pięknego Bobbera, która doskonale oddaje minimalizm stylizacji, muskularną sylwetkę które były celowym zabiegiem inżynierów Triumpha.


Rozebrany Bonneville T120 czy nowy motocykl?

Z Bonneville T120 tak na prawdę pozostał sam silnik i niektóre elementy. Reszta to nowy motocykl w najczystszej postaci. Gładkie linie nisko położone siedzisko, masywna rama i minimum karoserii jak i reflektorów. Niewielki zbiornik o ładnej, delikatnej rzeźbie, jak najmniej przewodów, szprychowe koła, z szeroką gumą z tyłu i wygląd hardtaila.

Ale jak to?! Sztywny tył? Przecież to nie może się prowadzić!

Fakt, zawieszenie po prostu otrzymało sam wygląd nieresorowanej ramy. W rzeczywistości Triumph chwali się niezwykle pewnym prowadzeniem a także wysokim komfortem nawet podczas dynamicznej jazdy. MUSIMY TO SPRAWDZIĆ! Wszystko to dzięki innowacyjnie i elegancko zaprojektowanemu siedzeniu o szerokim zakresie regulacji. A przede wszystkim dzięki zawieszeniu w formie klatki wahliwej

"Klatka-huśtawka" wyglądająca jak hard-tail została połączona z ukrytym amortyzatorem mono-shock.

Dzięki temu nowy Bobber ma porywać równie mocno swoimi właściwościami jezdnymi jak i wyglądem.

Czystość formy, do jakiej Triumph przyzwyczaja

Podobnie jak w pozostałych modelach Bonneville i Thruxton wszystkie komponenty elektroniczne zostały ukryte, tak aby nie zaburzać jego czystych linii. Emisja spalin? Wielkie wydechy?Klasycznie wyglądające rury, zawierają w sobie ukryte katalizatory. Dzięki zastosowaniu tego wydechu, jak i kilku drobnych zmian w samym sercu z T120, uzyskano jeszcze wyższy moment obrotowy jak w klasycznym Bonnevillu 1200cc. Dodatkowo Bobber otrzymał unikalny podwójny airbox i filtry, zestrojone tak aby otoczyć jeźdźca w czystym dźwiękiem silnika.

Czy motocykl wydaje Ci się wyjątkowy? To nie wszystko! Bonneville Bobber ma ponad 150 dodatkowych akcesoriów, dzięki którym będziesz mógł zindywidualizować swój motocykl!