Dane techniczne modelu XJ

Moc maksymalna
od 61 KM do 90 KM
Pojemność skokowa
od 600 ccm do 900 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.1/5 do 4.7/5
Średnie Spalanie
od 4.64 do 5.66

Rodzina motocykli XJ

Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)

Lata produkcji: 1992 - 1998

Moc maksymalna:61 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.1/5

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Lata produkcji: 1994 - 2004

Moc maksymalna:61 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.4/5

Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Lata produkcji: 1994 - 2002

Moc maksymalna:90 KM

Klasa pojemności:900 cm3

Ocena: 4.3/5

Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)

Lata produkcji: 1998 - 2004

Moc maksymalna:61 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Najpopularniejsze opinie o modelu XJ

Ocena: 4/5 | Autor: Berm | Opinia o Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)
Rewelacyjny motocykl,trochę ospały, koniecznie do zrobienia to wrzucić twardszy przód. Ogólnie dupy nie urywa, ale wał kardana jest majstersztykiem. Gorąco polecam dla niedźwiadków, którzy szukają niezawodności i pewnej ospałości. Ale moto jest na tak!
Ocena: 4/5 | Autor: Dj | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 5/5 | Autor: Wietrzyk | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)
Posiadam Xj 600s z 2000r. Motocykl wspaniały, ważący lekko ponad 200kg (dzisiejsze 7setki ważą mniej i są wymiarowo mniejsze, zatem xjota ma wymiary prawdziwego motocykla). Śmieszy mnie nazywanie go motocyklem dla początkujących. ;) To że ma 60 km nie znaczy, że jest idealnym motocyklem dla początkujących. Odradzam motocykl osobom niskim, i ważącym poniżej 70kg. Motocykl ma wspaniałą dostępność części ;) Jest to typowy motocykl do spokojnej jazdy z punktu A do B ;)
Ocena: 5/5 | Autor: Mateusz | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)
Zalety: mało pali, mało awaryjny, jak na 60 koni nie jest źle, można pogonić :) Wady: głośna praca silnika, niestabilny w zakrętach
Ocena: 3/5 | Autor: Nie przyznam się bo kolega co ma xj 600 mnie zwyzywa | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)
Silnik jest to nie wysilona 600 chyba słabszej jednostki w tej pojemności już nie ma. Natomiast jego wytrzymałość chyba przebija wszystkie motocykle klasy 600. Nie znam bardziej bez awaryjny i wytrzymały silnik niż ten. Do żadnego innego motocykla niema tańszych części używanych niż to tego modelu. Felgę tylną z łożyskami oponą i zębatką w dobrym stanie kupimy za 30-60 zł. Silnik wraz z osprzętem w dobrym stanie kupimy za 400-600zł. Motocykl oddaje moc bardzo liniowo przez co jest nudny. Hamulce (jedna tarcza to spowalniacz), kupujcie tylko wersje po 1997 gdyż mają one 2 tarcze z przodu jedynie one hamują jak jedziemy sami a z pasażerem co najwyżej spowalniają. Bezawaryjność tegoż modelu jest wręcz legendarna. Frajda z jazdy przeciętna jak u konkurencji 500 nic szczególnego. Nie przyciąga wzroku, jest nijaki, zresztą tak samo jak jego konkurencja czyli gs 500, er 500, cb 500. Motocykl ma miękki przód przez co szybko dobija podczas hamowania przodem z pasażerem. Turystyczna jazda z bagażami i pasażerem po 3-4 tys. km kończy się wyciekiem oleju z przednich lag. Motocykl nadaje się jak najbardziej do codziennej jazdy z punktu A do B pali około 6L paliwa. Jeśli chcecie go kupić to kupujcie wersje Diversion gdyż ta daje dużo większy komfort podczas podróży. Jest to jedyny motocykl który kupicie za 3 tys zł i nie będzie to mina, niema tak tanich używanych motocykli na rynku wtórnym które są w tak dobrym stanie,. A za 5 tys zł kupicie już perełkę z dodatkami gdzie za tą cenę można kupić w średnim stanie bandita.
Ocena: 4/5 | Autor: Maniek | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)
Niezły, polecam!
Ocena: 4/5 | Autor: dominik1320 | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)
Posiadam Yamahe xj600n 1998 od ponad 3 lat i zrobilem nia juz ok 30tys km. Silnik jeat niezawodny i przy tym bardzo malo pali. W trasie przy spokojniej jezdzie udalo mi sie zejsc ponizej 4l/100 a najwieksze jakie mialem to lekko ponad 5l/100. Kultura pracy silnika nie jest zadowalajaca m. in przez kosz sprzeglowy ale mozna temu w jakimś stopniu zaradzić wymieniając "bolczyk, sworzeń..." ktory blokuje zebatke na koszu sprzeglowym. Jest to dosc prymitywne. rozwiązanie. Z silnikiem nie mialem zadnych problemów. Raz w trasie nie mialem ladowania przez zasniedziale styki regulatora napiecia i to bylo wszystko przez ponad 3lata. Zmieniajac wydech mozna znacznie poprawić dźwięk motocykla zagluszajac terkotanie do ktorego mozna sie tez przyzwyczaić. Szukajac taniego motocykla wybralem ja wlasnie ze wzgledu na dźwięk 4cylindowej rzedowki. Dźwięk V-ki niestety nie przypada mi do gustu a juz nie wspominajac o dwucylindrowym gs 500. Moim zdaniem xj jest lepszym wyborem niz gs500. Jezeli chodzi o hamulce to w mojej wersji dwutarczowej nie ma tragedii. W starszych wersjach jest gorzej. Komplet niezlych opon można kupic juz za ok 450zl (heidenau). Kupujac te opony nie spodziewalem sie tak dobrej przyczepności. Dość czesto jedze nia agresywnie po zakretachi apokojnie udalo mi sie je domknac. Do sv za ta kwote napewno bedzie ciezko kupic cos w miare sensownego w tych pieniądzach. Tylko opona w xj przy oponie w sv wyglada jak od rowera. Niestety... cos za cos. Wybralem yamahe w wersji "N" ze wzgledu na wyglad ale dybym mial jeszcze raz wybierac to do jazdy turystyczej która na poczatku barfziej preferowalem zastanowilbym sie nad wersja z owiewkami gdyż przy wiekszych prędkościach troche wieje jak w kazdym golasie. Siedzenie jest dość nisko tak jak i srodek ciezkosci wiec nawet nie wysokim osobom nie powinno sprawiac trudności. Silnik tez jest dosc lagodny. Jezdzilem Sv-ka kolegi i trzeba przyznac ze z poczatku ma fajne odejscie ale pozniej sie nic nie dzieje...Przez okres 3lat wymienilem lnke sprzegla klocki, przeczyscilem styki regulatora i wymiany oleju. Podsumowujac gdybym mial kupowac mega tani motocykl na poczatek ktory malo pali i jego eksploatacja jeat naprawde niedroga to wybralbym wlasnie xj 600. Po sezonie czy dwóch pewnie sie znudzi ale jesli ktos ma ograniczony budżet to bedzie z niej ciagle zadowolony. Wedlug mnie jest lepszym wyborem od gs500. A co do Sv to zalezy od upodobań. Napewno bedzie drozsza w zakupie i eksloatacji.
Ocena: 4/5 | Autor: Obeluso | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)
Bardzo przyjemny motocykl w niskiej cenie, łatwy w prowadzeniu, silnik pracuje dość głośno (klepiące zawory i tłukący się kosz sprzęgłowy) no ale ten model tak ma i tyle. Części od zarąbania i jeszcze trochę + niska awaryjność. Motocykl może sprawić trudności osobą lekkim (mój z roku 1999r waży 213kg) ale starsze wersje były trochę lżejsze.
Ocena: 5/5 | Autor: Nikola | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: pan wielbłond | Opinia o Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu

Wygrane Pojedynki

Honda CB 500 (1996 - 2003)

Honda CB 500 (1996 - 2003)Yamaha XJ 600 Diversion S (1992 - 1998)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki GS 500 (1989 - 2007)