Model Triumph Speed Triple

Dane techniczne modelu Speed Triple

Moc maksymalna
od 120 KM do 133 KM
Pojemność skokowa
od 955 ccm do 1050 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.4/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 6.87 do 7.50

Rodzina motocykli Speed Triple

Triumph Speed Triple 955 (995i) (2000 - 2004)

Lata produkcji: 2000 - 2004

Moc maksymalna:120 KM

Klasa pojemności:955 cm3

Ocena: 4.6/5

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)

Lata produkcji: 2005 - 2010

Moc maksymalna:128 KM

Klasa pojemności:1050 cm3

Ocena: 4.9/5

Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)

Lata produkcji: 2011 - 2016

Moc maksymalna:133 KM

Klasa pojemności:1050 cm3

Ocena: 4.4/5

Najpopularniejsze opinie o modelu Speed Triple

Ocena: 5/5 | Autor: tomek | Opinia o Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)
lepiej się nie da! szkoda tylko, że gdy coś się zje*** to klamoty trzeba targać z UK bo na rynku polskim jest tego straaaasznie mało. Poza tym, motocykl wybitny! Prowadzi się jak marzenie. brzmi jak kocur, bardzo wygodny i bardzo mocny silnik.
Ocena: 5/5 | Autor: K1 | Opinia o Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Ocena: 5/5 | Autor: Rusty89 | Opinia o Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)
Silnik - genialny, 3-cylindrowy potwór. Momentu i mocy nie brakuje w całym zakresie obrotów. Hamulce - Brembo - nic dodać nic ująć, wyrywa z siodła. Bezawaryjność - oj nie to słowo nie pasuje. Awaryjność występuje, szczególnie gdy trafi nam się egzemplarz nie zadbany. W przypadku gdy już wyprowadzimy go na "zero", i będziemy dbali - motocykl wdzięczny. Frajda z jazdy.... Hmmm.... 135KM.....110Nm....<3s. do 100km/h.....<10 s. do 200km/h..... Jakieś pytania? Przyciąganie wzroku :D (warunek to zmiana wydechu na krótki - powodujący obniżenie masy, odsłonięcie zadupka i .....żeby czasem nie zasłonił tylnej felgi - monowahacz )
Ocena: 4/5 | Autor: Kuba | Opinia o Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)
Motocykl stworzony do dużego miasta. Lubi zrobić wokół siebie zamieszanie i pokazać innym kto rządzi na asfalcie. Spalanie w mieście i na trasie mieści się w 8l. Na torze sięga do 10l. Co do jazdy torowej to świetnie radzi sobie na krętych odcinkach. Problem pojawia się na dużych obiektach. Przy litrowych sportach brakuje mu tchu. Polecam wszystkim którzy lubią wygodę i wariactwo.

Przegrane Pojedynki

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)Suzuki SV 1000 (2003 - 2007)