Opinie o Triumph Speed Triple 1050 V generacja

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 3

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.7
Bezawaryjność: 3.7
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 |
Silnik - genialny, 3-cylindrowy potwór. Momentu i mocy nie brakuje w całym zakresie obrotów.

Hamulce - Brembo - nic dodać nic ująć, wyrywa z siodła.

Bezawaryjność - oj nie to słowo nie pasuje. Awaryjność występuje, szczególnie gdy trafi nam się egzemplarz nie zadbany. W przypadku gdy już wyprowadzimy go na "zero", i będziemy dbali - motocykl wdzięczny.

Frajda z jazdy.... Hmmm.... 135KM.....110Nm....<3s. do 100km/h.....<10 s. do 200km/h..... Jakieś pytania?

Przyciąganie wzroku :D (warunek to zmiana wydechu na krótki - powodujący obniżenie masy, odsłonięcie zadupka i .....żeby czasem nie zasłonił tylnej felgi - monowahacz )


Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (5)
2022-02-07 00:15:03 | Autor: Gość
Warunek przyciągania wzroku to dwa wydechy u góry, bo u dołu w jeden to ma każdy ryżowy motocykl. Po tą są dwie kocie lampy z przodu i dwa kominy z tyłu aby kompozycja i symetria była. Nie pasują dwa charakterne wydechy to jednak trzeba pomyśleć o japońskim, a nie kaleczyć to co projektant ze świadomością zaprojektował.
Ocena: 4/5 |
Motocykl stworzony do dużego miasta. Lubi zrobić wokół siebie zamieszanie i pokazać innym kto rządzi na asfalcie. Spalanie w mieście i na trasie mieści się w 8l. Na torze sięga do 10l. Co do jazdy torowej to świetnie radzi sobie na krętych odcinkach. Problem pojawia się na dużych obiektach. Przy litrowych sportach brakuje mu tchu.
Polecam wszystkim którzy lubią wygodę i wariactwo.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Super do miasta. Jak się dba to wdzięczny. Zdzazaja się problemy z bateria - pomaga akumulator z większym prądem rozruchowym niż przewidział producent
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.33
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Triumph Speed Triple 1050 V generacja

Minimalne: 5.11

Średnie: 6.33

Maksymalne: 8.65

Dane techniczne Triumph Speed Triple 1050 V generacja

Osiągi

Moc max.
133.0 KM / 9400 rpm
Max. moment obrotowy
111.0 Nm / 7750 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 3-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1050.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
wielopuntkowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy X-Ring

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 795 x 1110 mm
Rozstaw osi
1435 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
219.0 kg
Rama
rurowa, aluminiowa

Zawieszenie

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
dostępne egzemplarzez z ABS

Eksploatacja Triumph Speed Triple 1050 V generacja

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
190/55 ZR17
Ciśnienie z przodu
230 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
aluminiowe, 17 x 3.5
Koło tylne
aluminiowe, 17 x 6.0

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.2
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W/40 lub 10W/50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch X-Ring
Luz łańcucha
21~21

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.4
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Triumph Street Triple R 675 (2013 - 2015)Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)

Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)Yamaha FZ1 1000 Fazer (2006 - 2012)

Triumph Street Triple R 675 (2008 - 2012)Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)

Triumph Speed Triple 1050 V generacja (2011 - 2016)Triumph Street Triple 765 R (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności