Model BMW G

Cena od: 5 535 - 98 400 zł

Dane techniczne G

Moc maksymalna
od 33 KM do 53 KM
Pojemność skokowa
od 300 ccm do 650 ccm
Ocena Motobandziorów
od 3.2/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 3.29 do 4.00

Rodzina motocykli G

BMW G 650 X Moto (2007 - 2009)

Lata produkcji: 2007 - 2009

Moc maksymalna:53 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.5/5

BMW G 650 X Country (2007 - 2012)

Lata produkcji: 2007 - 2012

Moc maksymalna:53 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.6/5

BMW G 650GS (2011 - 2014)

Lata produkcji: 2011 - 2014

Moc maksymalna:48 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.9/5

BMW G 650GS Sertao 2012

Lata produkcji: 2012

Moc maksymalna:48 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.6/5

BMW G 310 R (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:33 KM

Klasa pojemności:300 cm3

Ocena: 4.2/5

BMW G 310 GS (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:33 KM

Klasa pojemności:300 cm3

Ocena: 3.2/5

Opinie G

Ocena: 4/5 | Autor: Wojtek | Opinia o BMW G 310 R (2017)
No cóż , silnik mały to bez szału ale...... radocha z jazdy po zakrętach duża, prowadzi sie jak rower , lekki , poręczny i bardzo ekonomiczny. Jako 2 lub 3 motocykl idealny
Ocena: 5/5 | Autor: Tester moto | Opinia o BMW G 650GS Sertao 2012
SUPER ENDURO !!!! Motorek w teren i na drogi, GSa napędza sprawdzony jednocylindrowy silnik o pojemności 652cc produkujący 48KM i 64Nm. Jak na swą klasę nie za ciężki, nie za obszerny a żwawy jak na 650 i niezawodny do bólu, jeden cylinder = prosta niezawodna konstrukcja idealna na wypad do Grecji. Dla tego pełno ich na PL drogach, starsi i młodzi nimi jadą nad morze, w góry i do Grecji :) Trzeba przyznać, że Beemkę prowadzi się łatwo aczkolwiek to motor do jazdy terenowej więc środek ciężkości, opony itd.... nie dają się mu składać tak jak w ścigaczach, troszkę jakby pewna sztywność, styl cross/ enduro do którego trzeba się przyzwyczaić osobom które jeździły ścigaczami i kładły się na pośladku w zakrętach!!!!! Wygodna pozycja oraz dobre zawieszenie i WYGODNA POZYCJA !!!!! GS G to jeden cylinder i spalanie na poziomie 3,3-3,8 litra na setkę, nigdy nie przekroczyło 4,5 l/100km!!!!! Maksymalnie jechałem tym motorkiem ok. 180+ Prędkości przelotowe na autostradach itp. 130km/h z pełnymi kuframi ale na tym kończy się komfort z tą owiewką i "małym" przodem, jak by ktoś się uparł to 160km/h też przelotowo się uda ale komfort spada z każdym kilometrem. Wysokość siedzenia = 75 cm = więc każdy kto ma 170 dostanie do ziemi i może się nie mordować !!!!!
Ocena: 5/5 | Autor: Początkująca | Opinia o BMW G 650GS (2011 - 2014)
Największym minusem tego motocykla jest toporna skrzynia biegów ale można do tego przywyknąć, no i hamulce mogłyby być mocniejsze aczkolwiek są wystarczające. Reszta jest świetna. Waga w stosunku do rozmiaru motocykla jest niska- egzaminacyjny moto jest cięższy. Niskie siodło pozwala niewielkim kobietom na dosiadanie enduraka. Wygoda w trasie jest nie do opisania, na każdym innym motocyklu (nawet na dużym GSie) tyłek bolał po 200 km, tutaj nie boli wcale. Możnaby się uczepić wibracji na wysokich obrotach, która powyżej 130km/h daje w kość ale rzadko jeżdżę z większymi prędkościami. Spalanie jest tak niskie, że chyba tylko skuter mniej pali. Śmiało można z jego wagą przebrnąć przez prawdziwe błoto, w którym ciężkie "enduro" zwyczajnie siada. No i najważniejsze...uratował mi tyłek w wielu sytuacjach. Wjazd na 15 cm krawężnik pod znikomym kątem? Proszę bardzo, żaden problem. Jazda po dziurach? Nic prostszego. Podsumowując polecam motocykl drobnym kobietom, początkującym ale też chcącym spróbować czegoś innego niż jazda do odcinki. PS Motocykl łatwo dopasować do każdego wzrostu
Ocena: 5/5 | Autor: 650 / 47KM | Opinia o BMW G 650GS (2011 - 2014)
Najlepsze turystyczne ENDURO - wzór dla innych do naśladowania
Ocena: 5/5 | Autor: Universum | Opinia o BMW G 650 X Country (2007 - 2012)
Świetny dynamiczny a zarazem ekonomiczny motocykl. U mnie ma zastosowanie jako dual-sport - polatanki po mieście i okolicy (solo oraz z pasażerką), off-road jak i codzienne dojazdy do pracy. Jest możliwość zabrania pasażera, naprawdę uniwersalny motocykl. Miękkie zawieszenie wybiera wszystkie dziury na naszych polskich drogach jak i daje dużo frajdy na leśnych, polnych drogach. Tył Ohlins regulowane świetnie robi robotę. Jak na singla to wibracje nie są bardzo dokuczliwe. 100% polecam
Ocena: 5/5 | Autor: Kamil | Opinia o BMW G 650 X Moto (2007 - 2009)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 1/5 | Autor: Tomi 1977 | Opinia o BMW G 310 GS (2017)
Jazda tym motocyklem,sprawia naprawdę dużo frajdy(idealny w korkach),łatwo łamie się zakrętach,małe spalanie,dzielny w terenie,przyciąga wzrok innych,wybacza wszystkie błędy,nowoczesny design.
Ocena: 3/5 | Autor: Bartek Carfix | Opinia o BMW G 310 GS (2017)
Miałem okazje przetestować ten motocykl. Cykl miasto/trasa/teren. Myśle ze to bardzo fajny motocykl dla początkujących. Dużo wybacza, jest poprawny w prowadzeniu, nie zaskakuje mocą, zwrotny. Powiedzmy do przyjęcia w zakresie prędkości 0-80 km/h. Przyrost momentu obrotowego płynny, o mocy nie wspominam, bo czegoż można oczekiwać przy 310ccm. Na miasto jest fajny, zgrabny. Hamulce do przyjęcia, ustawienie dźwigni hamulca nożnego w wygodnej pozycji. Silnik płynnie oddaje niewielka moc, Sprzeglo przy próbie dynamicznej zmiany biegów sprawia wrażenie uslizgiwania. Skrzynia biegów hałasuje przy zmianach biegów, jest mało precyzyjna i działa z pewnym oporem. Zawieszenie jak przystało na gs’a działa bardzo poprawnie i precyzyjnie. Brakuje ci prawda regulacji siły tłumienia i twardości ale czego oczekiwać przy takiej cenie. W zakrętach motocykl jest stabilny. Przy prędkości powyżej 100 wszelkie manewry związane z przyspieszaniem są trudne. Powyżej tej prędkości wyczuwalne wibracje, które pozostawiają po sobie znak w postaci mrowienia w rękach. Światła dobre, wyświetlacz czytelny. Zamek do tylnej kanapy w egzemplarzu który miałem okazje testowac dziakal z oporem, motocykl był fabrycznie nowy, zdziwiło mnie to. Reasumując w skali 0-5, i przy założeniu trzymania się przepisów ruchu drogowego. Miasto 5, trasa 1, lekki teren 3. Prędkość maksymalna 151 km/h, przyspieszenie 0-80 do ogarnięcia przez początkującego motocyklistę. Zużycie paliwa 3,5-4.2 litr na 100km.
Autor: BimBoo | Opinia o BMW G 310 GS (2017)
Owszem mogłoby być więcej, jednak moim zdaniem jest wystarczająco. Nawet na autostradzie te 150km/h wystarcza w zupełności. Problemem jest jedynie przyspieszanie motocykla przy prędkości 120km/h.
Ocena: 4/5 | Autor: Andrzej | Opinia o BMW G 310 GS (2017)
Troszkę mało mocy.

Wygrane Pojedynki

BMW G 310 R (2017)Bajaj Dominar 400 (2017)

Romet ADV 250 (2016)BMW G 310 GS (2017)