Opinie o BMW G 310 GS

Opinia: 3.3/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 3.2
Hamulce: 3.2
Bezawaryjność: 3.4
Frajda z jazdy: 3.1
Przyciąganie wzroku: 3.4
Ocena: 4/5 |
Mam ten moto od ponad roku. Zrobiłem trochę ponad 8k km. Sprawuje się dobrze. Fajnie się nim jeździ, zwrotny. Bez awaryjny bo nowy. Dobre zawieszenie. Dobry reflektor, czytelny wyświetlacz. Ma malą moc ale zbiera się dobrze, nawet w górnych granicach swojej prędkości. Hamulce Ok. Duży plus za wygląd.

Ja robię nim setki kilometrów w turystyce ale przy takim wykorzystaniu trzeba się liczyć z pewnymi ograniczeniami silnika 310, małej mocy i niskiej wagi. Przy 100-110 km/h wyprzedzanie jest trudne, przy silnym wietrze buja (niska waga a moto jest nawet wysoki). Z drugiej strony jak ktoś decyduje się na 300-tkę to nie powinien być zdziwiony.

W tej cenie można kupić tego albo KTM-a. Ogólnie dobry wybór do samodzielnej, spokojnej jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Dobry motor na pierwsze spotkanie z jednośladem i jazdę koło przysłowiowego komina. :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Wszystko super, tylko te ceny za części jak każde BMW drogo
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Troszkę mało mocy.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
2020-01-31 23:00:18 | Autor: BimBoo
Owszem mogłoby być więcej, jednak moim zdaniem jest wystarczająco. Nawet na autostradzie te 150km/h wystarcza w zupełności. Problemem jest jedynie przyspieszanie motocykla przy prędkości 120km/h.
Ocena: 3/5 |
Miałem okazje przetestować ten motocykl. Cykl miasto/trasa/teren. Myśle ze to bardzo fajny motocykl dla początkujących. Dużo wybacza, jest poprawny w prowadzeniu, nie zaskakuje mocą, zwrotny. Powiedzmy do przyjęcia w zakresie prędkości 0-80 km/h. Przyrost momentu obrotowego płynny, o mocy nie wspominam, bo czegoż można oczekiwać przy 310ccm. Na miasto jest fajny, zgrabny. Hamulce do przyjęcia, ustawienie dźwigni hamulca nożnego w wygodnej pozycji. Silnik płynnie oddaje niewielka moc, Sprzeglo przy próbie dynamicznej zmiany biegów sprawia wrażenie uslizgiwania. Skrzynia biegów hałasuje przy zmianach biegów, jest mało precyzyjna i działa z pewnym oporem. Zawieszenie jak przystało na gs’a działa bardzo poprawnie i precyzyjnie. Brakuje ci prawda regulacji siły tłumienia i twardości ale czego oczekiwać przy takiej cenie. W zakrętach motocykl jest stabilny. Przy prędkości powyżej 100 wszelkie manewry związane z przyspieszaniem są trudne. Powyżej tej prędkości wyczuwalne wibracje, które pozostawiają po sobie znak w postaci mrowienia w rękach. Światła dobre, wyświetlacz czytelny. Zamek do tylnej kanapy w egzemplarzu który miałem okazje testowac dziakal z oporem, motocykl był fabrycznie nowy, zdziwiło mnie to. Reasumując w skali 0-5, i przy założeniu trzymania się przepisów ruchu drogowego. Miasto 5, trasa 1, lekki teren 3. Prędkość maksymalna 151 km/h, przyspieszenie 0-80 do ogarnięcia przez początkującego motocyklistę. Zużycie paliwa 3,5-4.2 litr na 100km.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 1/5 |
Miałem nówkę z salonu. Silnik wibruje, czasami po prostu nie chciał odpalić, skrzynia biegów nie można wyrzucić na luz i no wrzucić pierwszy bieg, mały zbiornik paliwa. Składane w Indiach. Dziadostwo gorsze od rometa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bardzo dobry motocykl, w swej klasie zupełnie wystarczy . SPALANIE od 2,2 litra przy 85 km/h do 5,5 przy 150 km/h
Idealny na większe miasta i okolice , korków praktycznie nie ma :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 1/5 |
Kupiłem nówkę z nadzieją że będę się nim cieszył wiele lat. Wytrzymałem rok, zrobiłem nim kilkaset km i powiedziałem dość. To najgorszy motocykl jaki widziałem. Silnik nie za każdym razem chciał odpalić, dźwięk silnika jakby coś waliło w nim, uszy i głowa mnie bolała podczas jazdy. Skrzynia biegów, bardzo trudno wrzucić pierwszy bieg i bardzo trudno wyrzucić na luz, tragedia. Tylny hamulec jakby go nie było, bardzo bardzo słaby. Zbiornik paliwa bardzo mały. Nie polecam! To szajs jakich mało
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 1/5 |
Jazda tym motocyklem,sprawia naprawdę dużo frajdy(idealny w korkach),łatwo łamie się zakrętach,małe spalanie,dzielny w terenie,przyciąga wzrok innych,wybacza wszystkie błędy,nowoczesny design.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (9)
2022-12-07 17:17:40 | Autor: Mariusz
Same plusy a ocena 1 ?
2023-02-02 20:42:42 | Autor: Gość
Chyba ktoś pomylił cyferki….
rozwiń
Spalanie: 3.81
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie BMW G 310 GS

Minimalne: 3.02

Średnie: 3.81

Maksymalne: 4.61

Dane techniczne BMW G 310 GS

Osiągi

Moc max.
33.6 KM / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
28 Nm / 7500 rpm
V-max
143 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
11 L

Silnik

Typ
Water-cooled, single-cylinder 4-stroke engine, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Pojemność skokowa
313 ccm
Stopień sprężania
10.6 : 1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre sprzęgło, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 880 x 1230 mm
Rozstaw osi
1420 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
175.5 kg
Wysokość kanapy
835 mm

Zawieszenie

Przód
Upside down fork , Ø 41 mm, skok 180 mm
Tył
monoshock, skok 180 mm

Hamulce

Przód
1 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 240mm, 1 tłoczkowy zacisk
ABS
tak

Eksploatacja BMW G 310 GS

Opony

Opona przód
110/80 R19
Opona tył
150/70 R17

BMW G 310 GS (2017)KTM 390 Duke (2017)

Romet ADV 250 (2016)BMW G 310 GS (2017)

BMW G 310 GS (2017)Zontes 310T (2020)

BMW G 310 R (2017 - 2020)BMW G 310 GS (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności