Video Testy


Opis modelu 502


Motocykle Benelli

Benelli to włoska marka zajmująca się produkcją skuterów i motocykli. Wyróżnia ją niebanalny, typowo włoski design z dużą dbałością o szczegóły. Pierwsze motocykle tej firmy powstały w 1920 roku i miały niewielkie silniki 2T. Sukces odnoszony przez maszyny na torach wyścigowych przełożył się na produkcję, niestety podczas II wojny fabryka Benelli została mocno zniszczona. Po II wojnie światowej Benelli próbowało powrócić, jednak kryzys lat 60-tych mocno nadwyrężył finanse marki - swoje 3 grosze miała w tym także mocna konkurencja Japoński marek. W 1995 roku  nastąpił jednak kolejny zwrot akcji - markę kupił Adrian Morton kupił firmę i postanowił ją ożywić. Zaczął od produkcji skuterów pod marką Benelli, a w 1999 roku powrócił do produkcji potężnych i mocnych motocykli. W 2005 roku Benelli zostało kupione przez Keewaya, zaś w 2008 roku produkcję motocykli i skuterów przeniesiono do chin - aby zmniejszyć koszty produkcji. 

Do dzisiaj motocykle Benelli są uważane za wspaniałe perełki, o niepowtarzalnym wyglądzie. 

Dane techniczne 502

Moc maksymalna
od 47 KM do 47 KM
Pojemność skokowa
od 500 ccm do 500 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.7/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 4.26 do 5.03

Rodzina motocykli 502

Benelli TRK 502 (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:47 KM

Klasa pojemności:500 cm3

Ocena: 4.9/5

Benelli TRK 502X (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:47 KM

Klasa pojemności:500 cm3

Ocena: 4.7/5

Benelli 502C (2019)

Lata produkcji: 2019

Moc maksymalna:47 KM

Klasa pojemności:500 cm3

Ocena: 4.8/5

Opinie 502

Ocena: 5/5 | Autor: Daro LBN | Opinia o Benelli 502C (2019)
Mam go 2 miesiące Jeśli chodzi o silnik ok drgania czuć jak jedziemy na jedynce bez sprzęgła szarpie trochę,powyżej 2,5 tyś obrotów znikają pojawiają się jak jedziemy więcej niż 140 km .Spalanie jest większe niż się mówi a do tego w instrukcji jest napisane że trzeba tankować minimum 98 najlepiej 100 .Hamulce przednie dobre fajnie hamują tylne bardzo słabe ;p .Bezawaryjność ? narazie mam 3tyś km i nic .Frajda z jazdy fajna i wygodny .Ostatni punkt przyciąganie wzroku bardzo duże każdy się patrzy otwiera szyby i szuka wzrokiem co to za marka i pytają co to za pojemność .Dużo osób myli z Ducati .Wykonanie bak jest bardzo duży ale lakier troche pożałowany mogli by dać 1 warstwe jeszcze widać trochę z czasem że mogli by trochę lepiej zrobić .Bardzo cichy jest tak myślę że aż za bardzo .Zawieszenie twarde po dołach za sportami czy innymi większymi nie ma co jechać ,miasto obcykane drogi i autobany .Jak brać moto do 22 tyś lepszy niż te bajaj czy bruzer 1 cylinder i lepszy niż bmw .Jak ktoś ma trochę większy budżet 1 malutki krok i Japończyki CBR 500rr , MT 07 .Ktoś musiał kupić żeby wystawić opinię .Jest fajny mało spotykany i przyciąga wzrok każdego ciekawi co to jest dużo ludzi myli z większymi pojemnościami.
Ocena: 5/5 | Autor: Karol | Opinia o Benelli TRK 502 (2018)
To był świetny wybór, bardzo dobry wszechstronny motocykl
Ocena: 5/5 | Autor: HenryTurambar | Opinia o Benelli TRK 502 (2018)
Motocykla używam od maja 2019 r. Motocykl który kupiłem jest w wersji X. Obecnie posiada przebieg około 12 000 km. Dobrze sprawuje się zarówno jeżeli chodzi o krótkie trasy pod miasto (50-100 km), jak i 2-3 dniowe trasy z pełnym okufrowaniem (600-1200 km). Dzięki szerokiej kanapie na motocyklu siedzi się wygodnie i "tyłek" czuć dopiero po jakiś 400-500 km a wyprofilowanie kanapy pozawala również na wygodną jazdę z pasażerem. Motocykl dobrze trzyma się drogi, ma dobre hamulce pozwalające mieć do niego zaufanie w trasie. Na drogach lokalnych/wojewódzkich pozwala pewnie wyprzedzać, bez strachu że braknie nam momentu obrotowego. Na autostradzie pozwala na komfortową jazdę w przedziale 120-140 km/h, jednocześnie stosunkowo dobrze broniąc nas przed wiatrem. Motocykl jest wysoki co pozwala na spokojną ale i szybką jazdę po niezbyt pewnej nawierzchni, np. tej na mniejszych drogach. Do mankamentów można by zaliczyć zbyt mały silnik jak na jego rozmiar - myślę, że osiemsetka lub litrowa jednostka byłaby w sam raz żeby na autostradzie utrzymać większą prędkość. Osobiście uważam, że w tym przedziale cenowym dostajemy motocykl, który powinien być przynajmniej o 10 tyś. droższy. Tym bardziej, jeżeli bierzemy pod uwagę co dostajemy - mocne gmole, ABS oraz gniazdo USB w pakiecie.
Ocena: 5/5 | Autor: wysoki | Opinia o Benelli TRK 502X (2018)
Moto jest w porządku dla osób o wzroście 192 i 105kg . mam również ducati mulistradę 1100S i parę innych włochów 650cm i ta 500 bardzo aksamitnie oddaje moc swoich 50 koni. Do turystyki idealne. Przy tej cenie 26tys za nowy motocykl z 2022 roku to nic więcej nie trzeba. Robi furorę wizualną gdzie się nie stanie w śród kierowców motocyklowych. Wszyscy są zdziwieni ceną i jakością.
Ocena: 5/5 | Autor: Waldek | Opinia o Benelli TRK 502X (2018)
Motorek jest naprawdę wielki , sprawia wrażenie znacznie większego niż jest .Minusem jest waga 230 kg ale silnik sobie jak na tą pojemność radzi
Ocena: 5/5 | Autor: Andrzej | Opinia o Benelli TRK 502X (2018)
Posiadam, w sumie po recenzji "motobandy" podjąłem decyzję o zakupie. Fajny duży adventure, w kapitalnej cenie. Można mieć swoje uwagi, chodź by do delikatnych wibracji powyżej 7 tyś obrotów. Ale więcej jest zalet niż wad. A największą zwracanie uwagi :) i ten uśmiech dzieci, które machają ! Zajebiste uczucie!
Ocena: 5/5 | Autor: Daro | Opinia o Benelli TRK 502 (2018)
Sprzęt super.
Autor: Gość | Opinia o Benelli TRK 502 (2018)
Witam wlasnie kupilem benelli trk 502 z 2017 roku przebieg 11700 km zobaczymy jak bedzie sprawowal i czy warto wylozyc ponad 17 tysiecy zlotych
Ocena: 5/5 | Autor: Kask | Opinia o Benelli 502C (2019)
Wygląd! Brzmienie! Frajda!

Recenzje 502

Wygrane Pojedynki

Kawasaki Versys 650 2015Benelli TRK 502 (2018)

Honda CB 500X (2013)Benelli TRK 502 (2018)

Kawasaki Versys 650 2015Benelli TRK 502X (2018)

Ducati Monster 600 (1994 - 2001)Benelli 502C (2019)

Benelli 502C (2019)Kawasaki 650 Vulcan S (2015)