33%
67%

Kawasaki Versys 650 2015
2015

+

Benelli TRK 502X
2018

+

Wygrywa Benelli TRK 502X (2018): 6 głosów

Przegrywa Kawasaki Versys 650 2015: 3 głosy

Kawasaki Versys 650 2015 vs Benelli TRK 502X (2018)

Opinia Video o Kawasaki Versys 650 2015

Opinia Video o Benelli TRK 502X

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 13

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 3

Silnik:
4.7 vs 4.3
Hamulce:
4.5 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.8 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 5.0

Opinie o Benelli TRK 502X

Bardziej adwenczerowy i mniej palączy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moto jest w porządku dla osób o wzroście 192 i 105kg .
mam również ducati mulistradę 1100S i parę innych włochów 650cm i ta 500 bardzo aksamitnie oddaje moc swoich 50 koni. Do turystyki idealne. Przy tej cenie 26tys za nowy motocykl z 2022 roku to nic więcej nie trzeba. Robi furorę wizualną gdzie się nie stanie w śród kierowców motocyklowych. Wszyscy są zdziwieni ceną i jakością.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki Versys 650 2015 vs Benelli TRK 502X (2018)

Osiągi

Kawasaki Versys 650 2015
Benelli TRK 502X (2018)
Moc max.
69.0 KM / 8500 rpm
48 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
64.0 Nm / 7000 rpm
45 Nm / 5000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
649.0 ccm
499 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
1-.8:1
11,5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa 38 mm Keihin x2
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1415 mm
1525 mm
Rozstaw osi

Zawieszenie

Przód
odwrócony widelec teleskopowy 41mm, skok 150 mm
Amortyzatory upside-down 50mm
Przód
Tył
układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, skok 145 mm
Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
2x 320mm, radialne zaciski czterotłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, jednotłoczkowy zacisk
1x 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
tak
ABS
Pokaż wszystkie

Kawasaki Versys 650 2015Yamaha Tracer 700 (2017)

Benelli TRK 502 (2018)Benelli TRK 502X (2018)

Kawasaki Versys 650 2015Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Kawasaki Versys 650 2015Honda CB 500X (2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności