Pozostałe Generacje Modelu Kawasaki Versys

Spalanie: 4.61
Dodaj
Ilość raportów: 8

Spalanie Kawasaki Versys 650 2015

Minimalne: 3.75

Średnie: 4.61

Maksymalne: 5.75

Opinie o Kawasaki Versys 650 2015

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 | Autor: sylwuch
świetny motocykl doskonale się prowadzący a przy tym ekonomiczny i przepięknie się prezentujący, zwraca na siebie uwagę, zrobiłem nim już 18tys km bez najmniejszego problemu
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Wojtek
Jest to bardzo udany i dobrze jeżdżący motocykl o osiągach lepszych niż może się wydawać z parametrów.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kosmita
powiem tak... 90k/h wpięta 6-tka kilka sekund i mamy 180k/h z manetą na 2/3, 3/4 i dalej predator chce nabierać prędkości :)) w mieście pali około 5L chodź udało sie zejść (na komputerze w trasie między miastami) 36km/L przy bardzo spokojniej jeździe, po zalaniu ponad do pełna(więcej niż zalecane przez producenta) wydaje się troszkę bardziej chwiejny ale jak już ruszy tooooo :D przy wyprzedzaniu(w mieście) na trójce trzeba uważać z manetą bo chwila i masz "po prawku" prędkości rzędu 120-140 i budzi cie do zdjęcia manety wiatr szumiący w kasku,co do hamulców to abs mógł by być troszeczkę mniej "czuły" ale z drugiej strony to może być zaleta dla mniej doświadczonych(nie ukrywam wole bez abs) świetnie pokonuje się nim górskie serpentyny(motocykl aż prosi "połóż się ze mną" (Kawasaki versys 650 2018 SE)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
2018-12-14 19:57:45 | Autor: Piotr
Ciekawe że mój model nie przekracza 180 :):):):) Panowie chyba pomyliliście wersje silnikowe 200 km/h to jezdzi kawasaki Versys 1000
2020-10-23 20:05:47 | Autor: ZZR1400
69 konny 2 cylindrowy silnik od ER-6 i to mocno skastrowany (w ER-6F ma 72KM) a tutaj fantasta pisze o "predatorze" i lekkim180 km/h :D. Do 140 km/h to jeszcze jakoś jedzie, potem zadyszka.. Większych bajek nie czytałem :). Miałem 2 lata (rocznik 2015, potem starszego Versys 1000 i to jest już w miarę dynamiczne i tutaj te 190 km/h można jechać, ale nadal nie ma to nic wspólnego z motocyklem klasy GT. Obecnie mam ZZR1400 2018.
Ocena: 5/5 | Autor: Freeman1982
Bardzo ekonomiczny silnik Spalanie 4-5litrów do osiągnięcia chyba że ktoś ciągle odkręca manetkę to i poza 5 wyjdzie, solo całkiem zrywny po dołożeniu deflektora do fabrycznej szyby szumy w kasku spadły o 70%. Jak na dzisiejsze wyposażenie to dosyć skromnie wypada ten komputer pokładowy i ABS ( z drugiej strony zawsze to mnie elementów do awarii) w porównaniu do konkurencji. Trochę dziwi brak świateł LED czy kierunków. Na parkingu przy manewrach trzeba uważać motocykl dosyć wysoki z środkiem ciężkości też wysoko i łatwo go przeważyć kierunki najbardziej wystają i jako pierwsze dostają. Gmole trochę poprawiają sytuację ale nie do końca. Raczej dla jeźdźców 180cm i w górę chyb że ktoś obniży zawias.Bardzo wygodna pozycja dobra ochrona przed wiatrem stabilnie się prowadzi i praktycznie sam się składa w zakręty.Miły kompa w podróży.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Dzur
Mam Moto z 2019 roku, przejechałem dopiero 18 tyś, Moto prawie idealne, gdyby dodać 10 HP i 10 Nm to byłby ideał. Oczywiście przesadzam ale gabaryt, prowadzenie mega fajne, mi się udało wykręcić max 203 km/h i co najważniejsze do końca mega stabilnie zero shimy lub innych nerwowości idzie jak dziki. Wiem że niektórzy piszą że max 190, 195, może to kwestia dotarcia lub wiatru hehe, ale było na budziku 203.
Fakt że po zmianie szyby na wyższą i założeniu handguardów już tylko 193. Ale do 160 idzie bez zająknięcia. Dalekie trasy 500 -700 km dziennie bez problemu, mam 185 cm i jest Ok czyli wygodnie.
Fajnie że jest lekki i stabilnym, po wjechaniu się prowadzi się jak rower, opony zamykam bez problemu i stresu że będzie uślizg. Ja już 14 lat jeżdżę zaczynałem od sportów, potem naked, chopper itp. teraz tylko turystyka bez lansu i uwierzcie to nie móc jeździ tylko umiejętności, a Versys pozwala je wykorzystać bez stresu że przegniesz a i tak jest mega frajda z jazdy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Kawasaki Versys 650 2015

Osiągi

Moc max.
69.0 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
64.0 Nm / 7000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
649.0 ccm
Stopień sprężania
1-.8:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa 38 mm Keihin x2

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2165 x 840 x 1400 mm
Rozstaw osi
1415 mm

Zawieszenie

Przód
odwrócony widelec teleskopowy 41mm, skok 150 mm
Tył
układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, skok 145 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 250 mm, jednotłoczkowy zacisk
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)

Kawasaki Versys 650 2015Yamaha Tracer 700 (2017)

Kawasaki Versys 650 2015Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Kawasaki Versys 650 2015

Kawasaki Versys 650 2015Honda CB 500X (2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności