Pozostałe Generacje Modelu Kawasaki Versys

Spalanie: 4.57
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Kawasaki Versys 650

Minimalne: 3.92

Średnie: 4.57

Maksymalne: 5.47

Opinie o Kawasaki Versys 650

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 15

Silnik: 4.9
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.2
Ocena: 4/5 |
Moje pierwsze moto i jak dla mnie super sprzęt.
W pierwszym sezonie bezproblemowo przejechałem nim ponad 9 tyś km.
Fakt że udało mi się kupić dobry choć nie młody egzemplarz... ale dość nietypowo bo rok 2006 z ABS...
Wcale nie śpieszę się do większego moto bo ten osiągami mi wystarcza dając niezłą frajdę z jazdy, na pewno lepszą niż v-strom, którego zakup również rozważałem.
Jedyny minus jaki dostrzegam to drgania jednostki napędowej co przekłada się na pozostałą część motocykla.
Niezfevydowanym bardzo polecam a posiadaczom gratuluję trafnego wyboru!

Odpowiedz | Przydatna (23) | Nieprzydatna (2)
2022-09-06 10:27:14 | Autor: Gość
Jeździłem V- strony- em i Versysem . Zdecydowanie V-Stom .
Ocena: 5/5 |
Mam versys od 2 lat. Mimo nikczemnego wzrostu 172 cm, motocykl bardzo wygodny, swobodnie można się podeprzeć jedną nogą. Bardzo elastyczny silnik, małe spalanie i zero jakich kolwiek problemów z czym kolwiek. Z plecaczkiem można pojechać na wyprawę (na razie kraj). Na autostradach nie jeżdżę (bo nudno) więc nie wypowiem się w temacie przyjemności jazdy 150 km/h, ale bez problemu wyrywa się ten kucyk do pożądanej prędkości. Standardowe wibracje przy 3,5 tys nie są uciążliwe. Warto wyposażyć się w tank bag na dokumenty. Motocykl bardzo zwrotny, przyspieszenie też godne. Jedynie myślę, czy tłumika nie zmienić na akcesoryjny np. ixil bo po prostu fabryczny mi się nie podoba. A i ludzie często pytają ile kosztuje nowe moto (versys mk 1 - pierwsza edycja)...duże zdziwienie gdy dowiadują się, że moto ma 12 lat :) Ogólnie jak ktoś chce coś niezawodnego, mało palącego, na wędrówki (szutry odpadają) to polecam. LWG
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Moje pierwsze moto po zdaniu prawka, bardzo fajny sprzęt, dużo wybacza i daje dużo frajdy z jazdy, wygląd rzecz gustu mi się podoba i zwraca na siebie uwagę tą czachą ;), moto dla wysokich osób, wygodna wyprostowana pozycja, silnik mógłby mniej wibrować, pozdrawiam Krzysiek
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Uzytkuje od roku. Wielki mały motocykl:). Bezawaryjny, dajacy sporo radochy z jazdy. Mam 182 cm wzrostu i mogę stwierdzić, ze pozycja za kierownica jest w sam raz jakby motocykl był skrojony na miarę. Jedynie w czasie jazdy z plecaczkiem brakuje nieco mocy. Ale przy srednim spalaniu 4.2 moge mu to wybaczyc.
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 4/5 |
Większy wcale nie jest lepszy... Ujezdzalem tdm 900 przez kilka sezonów a potem naszło mnie na versysa... Pomimo tego że jestem fanem charakterystyki vki to silnik w versysie mało powiedziane ze mnie zaskoczył.... Versys pod każdym względem lepsze moto, pozycja, dynamika, elastyczność i mam wrażenie że ergonomia kokpitu jest o niebo lepsza iż w tdm, seryjny wydech w końcu slychac.. Obawiałem się małej mocy ale to co recenzenci mówią o podrywaniu koła to prawda i nie trzeba mieć wprawy ani strzelać ze sprzęgła.. Nawet na 2 biegu idzie na gume... Mam wrażenie że to kwestia wagi 205kg zalany i geometrii krótka baza kół ostry kat glowki
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Drugie moto po przesiadce z xj600. Silnik git, do 150 przyspiesza w moment, minus drgania. Hamulce po przesiadce z xj to jakiś kosmos, żyletki. Moto samo się kładzie w zakrętach. Spalanie poniżej 5L, jeździ się w zakresie obrotów 3-5k. Wygląd od tyłu 5/5 od przodu.. no cóż.. cyklopik :-) Ogólnie polecam, ale raczej dla osób +175cm bo daleko jest do ziemi, a dodatkowo nie da się postawić stóp prostopadle do podłoża bo przeszkadzają podnóżki.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Dwa sezony na versysie 650 k7.
Silnik ja na Twina doskonały. Świetna charakterystyka zachowuje się tak jak się tego oczekuje. Jest prawie bezobsługowy. W sezonie raz ustawiam zawory (płytki) i dwa razy zmieniam olej. Prowadzi się łatwo mimo ponad 200kg wagi (można nawet zejść na kolano mimo wysokości). W teren się nie nadaje w ogóle ale nie do tego został stworzony. Nigdy nic mnie nie zawiodło - nigdy. Wygląd jest ... "oryginalny" zwarty, krótki, wysoki, zwinny z czaszkowatą lampą. Hamulce cóż pływające dwu-tłoczkowe zaciski i dwie tarcze dają radę. Gorzej gdy ma się 3 kufry, torbę na baku i pasażerkę za plecami. Ogólnie świetny, wdzięczny motocykl.

Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
2020-04-11 13:10:38 | Autor: Ryszard
Mój pierwszy motocykl. Silnik naprawdę mocniejszy niż podają dane techniczne (64KM). Pozycja jest bardzo wygodna. Nie psuł się ani razu, zrobiłem na nim sporo tysięcy kilometrów. Dobre hamulce, wibracje silnika są, ale sam piec nadrabia tym, że się nie meczy jak odkręcamy manetkę, dobrze przyspiesza i lubi wysokie obroty... :) Choć wiem, że przesiądę się już na większa pojemność mój Versys nie zostanie niesprzedany. Bo po prostu szkoda oddać coś co jest dobre.
Ocena: 5/5 |
Pierwsze moto, jeśli chodzi o moc to spokojnie wystarcza.
Niezawodne, jeżdżone nawet na dłuższych trasach we dwójke. Spalanie około 4,5l
Silnik rzeczywiście troche wibruje i biegi wbijają się dosyć brutalnie ale ten typ tak ma :)
Mogę z czystym sumieniem polecić.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Super motocykl w Polsce raczej nie doceniany. Na zachodzie jezdzi ich mnóstwo. Wersja po liftingu 2010 do 2014 dużo ładniejszy. Bak 19 litrów spalanie na poziomie 4.5 litra. Wspaniałe zawieszenie w pełni regulowane. Przeswit ok17cm i duże skoki nie boją się dziur ani krawężników. Hamulce są naprawde dobre. Silnik fajnie idzie z dołu nie trzebs go wysoko kręcic. Pracuje jak turbo disel. Może komus przeszkadzac ładownosc 180 kg ale w pojedynkę wystarcza. No i motocykl dla wyższych osób. Siodło na wysokosci 84cm. Ja mam 182 i jest idealnie. Zapomniałem dodać, że kanapa szeroka i b wygodna
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
"Europejczycy wykorzystują motocykli głównie dla przyjemności, a ich funkcje użytkowe (choć fajne) grają przeważnie drugie skrzypce. Niech więc te motocykle będą po prostu ładne." Czyli mają być do lansowania jak np. Gixer a nie do torowania. Moment chyba na ścigaczu.pl zrobione z gixera turystyka bo lans w Polsce jest na pierwszy miejscu to i do turystyki się nada. Brawo panowie!.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Moje 2 moto po przesiadce z wr426 i dłuższej przerwie. Narazie jest ok, wygodny charakterystyka silnika bardzo mi pasuje chetnie się wkręca i nie trzeba żyłować i świetnie hamuje silnikiem. Aha mam 1 generacje 2007r. ludzie się za nim oglądają :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Kawasaki Versys 650

Osiągi

Moc max.
64.0 KM / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
61.0 Nm / 6800 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2125 x 840 x 1315 mm
Rozstaw osi
1415 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
206 kg (209 kg z ABS) kg
Rama
typu Diamond, ze stali wysoceodpornej na rozciąganie

Zawieszenie

Przód
odwrócony widelec teleskopowy 41mm, skok 150 mm
Tył
układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, skok 145 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza półpływająca 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +3 kg)

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
649.0 ccm
Stopień sprężania
10.6:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa 38 mm Keihin x2

Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)

Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)Yamaha Tracer 700 (2017)

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności