Model Kawasaki Versys
Video Testy

Kawasaki Versys 650

Kawasaki Versys 650

Kawasaki Versys 1000
Dane techniczne Versys




Rodzina motocykli Versys
Opinie Versys
Dwa sezony na versysie 650 k7. Silnik ja na Twina doskonały. Świetna charakterystyka zachowuje się tak jak się tego oczekuje. Jest prawie bezobsługowy. W sezonie raz ustawiam zawory (płytki) i dwa razy zmieniam olej. Prowadzi się łatwo mimo ponad 200kg wagi (można nawet zejść na kolano mimo wysokości). W teren się nie nadaje w ogóle ale nie do tego został stworzony. Nigdy nic mnie nie zawiodło - nigdy. Wygląd jest ... "oryginalny" zwarty, krótki, wysoki, zwinny z czaszkowatą lampą. Hamulce cóż pływające dwu-tłoczkowe zaciski i dwie tarcze dają radę. Gorzej gdy ma się 3 kufry, torbę na baku i pasażerkę za plecami. Ogólnie świetny, wdzięczny motocykl.
Jest to bardzo udany i dobrze jeżdżący motocykl o osiągach lepszych niż może się wydawać z parametrów.
Bardzo ekonomiczny silnik Spalanie 4-5litrów do osiągnięcia chyba że ktoś ciągle odkręca manetkę to i poza 5 wyjdzie, solo całkiem zrywny po dołożeniu deflektora do fabrycznej szyby szumy w kasku spadły o 70%. Jak na dzisiejsze wyposażenie to dosyć skromnie wypada ten komputer pokładowy i ABS ( z drugiej strony zawsze to mnie elementów do awarii) w porównaniu do konkurencji. Trochę dziwi brak świateł LED czy kierunków. Na parkingu przy manewrach trzeba uważać motocykl dosyć wysoki z środkiem ciężkości też wysoko i łatwo go przeważyć kierunki najbardziej wystają i jako pierwsze dostają. Gmole trochę poprawiają sytuację ale nie do końca. Raczej dla jeźdźców 180cm i w górę chyb że ktoś obniży zawias.Bardzo wygodna pozycja dobra ochrona przed wiatrem stabilnie się prowadzi i praktycznie sam się składa w zakręty.Miły kompa w podróży.
"Europejczycy wykorzystują motocykli głównie dla przyjemności, a ich funkcje użytkowe (choć fajne) grają przeważnie drugie skrzypce. Niech więc te motocykle będą po prostu ładne." Czyli mają być do lansowania jak np. Gixer a nie do torowania. Moment chyba na ścigaczu.pl zrobione z gixera turystyka bo lans w Polsce jest na pierwszy miejscu to i do turystyki się nada. Brawo panowie!.
69 konny 2 cylindrowy silnik od ER-6 i to mocno skastrowany (w ER-6F ma 72KM) a tutaj fantasta pisze o "predatorze" i lekkim180 km/h :D. Do 140 km/h to jeszcze jakoś jedzie, potem zadyszka.. Większych bajek nie czytałem :). Miałem 2 lata (rocznik 2015, potem starszego Versys 1000 i to jest już w miarę dynamiczne i tutaj te 190 km/h można jechać, ale nadal nie ma to nic wspólnego z motocyklem klasy GT. Obecnie mam ZZR1400 2018.
Ciekawe że mój model nie przekracza 180 :):):):) Panowie chyba pomyliliście wersje silnikowe 200 km/h to jezdzi kawasaki Versys 1000
Jest dobrze, można polecić!
Mam Moto z 2019 roku, przejechałem dopiero 18 tyś, Moto prawie idealne, gdyby dodać 10 HP i 10 Nm to byłby ideał. Oczywiście przesadzam ale gabaryt, prowadzenie mega fajne, mi się udało wykręcić max 203 km/h i co najważniejsze do końca mega stabilnie zero shimy lub innych nerwowości idzie jak dziki. Wiem że niektórzy piszą że max 190, 195, może to kwestia dotarcia lub wiatru hehe, ale było na budziku 203. Fakt że po zmianie szyby na wyższą i założeniu handguardów już tylko 193. Ale do 160 idzie bez zająknięcia. Dalekie trasy 500 -700 km dziennie bez problemu, mam 185 cm i jest Ok czyli wygodnie. Fajnie że jest lekki i stabilnym, po wjechaniu się prowadzi się jak rower, opony zamykam bez problemu i stresu że będzie uślizg. Ja już 14 lat jeżdżę zaczynałem od sportów, potem naked, chopper itp. teraz tylko turystyka bez lansu i uwierzcie to nie móc jeździ tylko umiejętności, a Versys pozwala je wykorzystać bez stresu że przegniesz a i tak jest mega frajda z jazdy.