Opinie o BMW K 1300GT

Opinia: 4.1/5

Liczba głosów: 8

Silnik: 4.1
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 3.9
Frajda z jazdy: 4.1
Przyciąganie wzroku: 4.1
Ocena: 5/5 |
Super wygodne i szybkie moto do jazdy po asfalcie. Ogromne kufry. Super sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 1/5 |
Super silnik, wygoda, ESA, grzanie obu foteli, dobre prowadzenie, elektryczna szyba, reflektor lepszy niż światka w niejednym nowym aucie..
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2023-09-07 14:14:29 | Autor: Gość
Miało być 5/5..
Ocena: 5/5 |
Jeżdżę nim od roku, przejechalem około 5tys km, super zawieszenia, hamulce i silnik gotowy do katapultowania sprzęta niemal z kazdych obrotów. Minus to praca skrzyni biegow... dość twarda i głośna, ale mimo to bardzo precyzyjna, nigdy nie zdarzyło mi się, aby jakiś bieg nie wszedł. Masa motocykla wymaga krzepy przy manewrach parkingowych, ale problem znika kiedy ruszysz, bo podczas jazdy w ogóle się jej nie odczuwa. Polecam na dalekie szybkie wyprawy, ale również do szybkiego smigania po winklach.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 2/5 |
Dobrze wygląda,jest duży.Silnik chodzi tak, jakby w cylindrach śruby dzwoniły..
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetny sprzęt !!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
rozwiń
Spalanie: 5.64
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie BMW K 1300GT

Minimalne: 4.87

Średnie: 5.64

Maksymalne: 6.55

Dane techniczne BMW K 1300GT

Osiągi

Moc max.
160.0 KM / 9250 rpm
Max. moment obrotowy
140.0 Nm / 8250 rpm
V-max
252.2 km/h

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1298.0 ccm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa BMS-K

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
wał napędowy

Podwozie

Masa pojazdu zalanego płynami
255.0 kg
Rama
typu Bridge, aluminiowa

Zawieszenie

Przód
BMW Duolever, skok 115 mm
Tył
wahacz aluminiowy, BMW Paralever, skok 135 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
ABS
dostępne egzemplarze z ABS

BMW K 1200GT (2006 - 2008)BMW K 1300GT (2009 - 2013)

BMW K 1300GT (2009 - 2013)BMW K 1300S 2009

BMW K 1300GT (2009 - 2013)BMW R 1150RS (2000 - 2005)

Kawasaki GPZ 1100 (1995 - 1998)BMW K 1300GT (2009 - 2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności