38%
62%

Yamaha Tracer 900 GT
2018 - 2021

+

Triumph Tiger 900 GT
2020

+

Wygrywa Triumph Tiger 900 GT (2020): 5 głosów

Przegrywa Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021): 3 głosy

Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021) vs Triumph Tiger 900 GT (2020)

Opinia Video o Yamaha Tracer 900 GT

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 900 GT

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 2

Ocena: ?/5 liczba opinii: 0

Opinie o Triumph Tiger 900 GT

Zawieszenie i Elektronika zdecydowanie na korzyść Tigera. Yamaha oferuje fajne osiągi, ale w terenie ten ogromny katalizator zaczepia o wszystko. Zawieszenie w Tracerze jest bardzo podstawowe i przy dużym obciążeniu motocykl się wręcz ugina.
Po przejażdżce Triumphem (a mam yamahe) zakochałem się i planuję wymianę
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021)
Triumph Tiger 900 GT (2020)
Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
95.2 KM / 8750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
87 Nm / 7250 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, R3, DOHC, chłodzony cieczą
Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Typ
Pojemność skokowa
847.0 ccm
888 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
11,27:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1500 mm
1556 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
210.0 kg
212 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 134 mm
Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, gazowo-olejowe tłumienie, skok 130 mm
Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298mm, czterotłoczkowe zaciski
2x320mm, 4 tłoczkowe zaciski, Monobloc Brembo Stylema
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
1x255mm, Brembo
Tył
ABS
ABS w standardzie
Tak
ABS
Pokaż wszystkie

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)Triumph Tiger 900 GT (2020)

BMW R 1200GS 2014Triumph Tiger 900 GT (2020)

KTM 1290 Super Duke GT (2016)Triumph Tiger 900 GT (2020)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Triumph Tiger 900 GT (2020)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności