50%
50%

Yamaha Tracer 900 GT
2018 - 2021

+

Suzuki GSX-S 1000GT
2019

+

Remis!

Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021) vs Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Opinia Video o Yamaha Tracer 900 GT

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-S 1000GT

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 3.0
rozwiń

Osiągi

Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021)
Suzuki GSX-S 1000GT (2021)
Moc max.
115.0 KM / 10000 rpm
152 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
87.5 Nm / 8500 rpm
106 Nm / 9250 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcze pływające, średnica 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
ABS w standardzie
tak, w standardzie
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, R3, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 4-cylindrowy w układzie rzędowym, chłodzony cieczą, DOHC, 4 zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
847.0 ccm
999 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
12,2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
półautomatyczna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe, QuickShifter w standardzie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2160 x 950 x 1345 mm
2140 x 825 x 1215 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1500 mm
1460 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
210.0 kg
226 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
grzbietowa z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 134 mm
widelec upside-down, średnica goleni 43 mm, regulowane wstępne napięcie sprężyny oraz tłuminie dobicia i odbicia
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, gazowo-olejowe tłumienie, skok 130 mm
amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowe, regulowane napięcie wstępne sprężyny, oraz tłumienie odbicia
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021)Triumph Tiger 900 GT (2020)

Kawasaki Ninja 1000 SX (2020)Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Kawasaki Z900 (2020)Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Honda CB1000R (2018)Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności