36%
64%

Yamaha FZS 1000 Fazer
2001 - 2005

+

Honda CB 1100SF X11
1999 - 2002

+

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005) vs Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Opinia Video o Yamaha FZS 1000 Fazer

Opinia Video o Honda CB 1100SF X11

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 32

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 13

Silnik:
4.7 vs 5.0
Hamulce:
4.8 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.1 vs 4.5

Opinie o Honda CB 1100SF X11

Autor: Zibby
X11 to tygrys, Fazer przy tym to grzeczny kot wygrzewający się na piecyku, ktorego trzeba dobrze zdenerwować żeby pokazał pazury. Tygrys jest dzikusem i trzeba się dobrze postrać żeby Cię nie pożarł.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Misiek37
Jeżdże trzeci sezon, kupiłem jako pierwsze moto i jestem zachwycony, ma u mnie dożywocie :) Nietuzinkowy wygląd wyprzedzający swoją epokę i potężny silnik z wysokim momentem dostępnym od samego dołu, w moim przypadku praktycznie bezawaryjny i wbrew powszechnej opinii, że nie jest to maszyna na początek, powiem że wybaczyła mi naprawdę sporo błędów i zawsze bezpiecznie dowiozła do domu :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2019-05-07 20:22:10 | Autor: Misiek37
Mowa oczywiście o X11 :)
Autor: prodx
zdecydowanie lepsze odejście, lepsza krzywa mocy, dźwięk :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: sypa
Wygląd,moc, jest unikatowy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MisieQ X11
Jeżdżę X11 od czterech lat i był to mój pierwszy motocykl i muszę przyznać, że od chwili kiedy go kupiłem do teraz mój zachwyt tą maszyną nie osłabł nawet o milimetr. Przyznaję, że początki wymagały nerwów ze stali i pieluchy w kombinezonie :), ale jak już zaczęliśmy się dogadywać (czyli po około 2-3 miesiącach wspólnej zabawy:) to frajda z jazdy była ogromna i co najważniejsze trwa do dzisiaj. Cały czas czuję progres, cały czas uczę się coraz lepiej panować nad maszyną, coraz lepiej składać się w zakrętach, coraz precyzyjniej operować gazem i hamulcami itd. i mam świadomość, że przede mną jeszcze spora droga do tego, aby w pełni wykorzystać wszystko co X11 ma do zaoferowania i to właśnie jest piękne w tym motocyklu :) Co do wyboru X11 jako pierwsze moto? Ja tak zrobiłem. Mam 186 cm wzrostu i ok 110kg wagi więc uznałem, że chce mieć duży i mocny motocykl o nietuzinkowym wyglądzie. Nie mam problemów z opanowaniem masy maszyny np. podczas manewrów parkingowych, czy zatrzymywaniu się na światłach itp. Odnośnie mocy to wyznaję zasadę, że motocykl jedzie tak szybko jak go odkręcisz i to ty decydujesz jaka to wartość. X11 pomimo 140KM jest motocyklem przyjaznym i cywilizowanym, oczywiście pod warunkiem utrzymywania jej w dolnych zakresach obrotów i rozsądnym posługiwaniem się rollgazem :) bo po przekroczeniu 9000RPM teleportujemy się z punktu A do punktu B w ciągu kilku nanosekund :) Co do pozycji na moto, to mam założoną półkę turystyczną z klasyczną kierownicą i jak dla mnie jest super. Pozycja nie męczy jakoś dotkliwie podczas dłuższych wypadów tzn. 350+ km, a przy prędkościach autostradowych ;) pozwala wygodnie się pochylić za niewielką owiewką jaką zamontowałem na początku naszej przygody :) Podsumowując, jeśli jesteś sporym facetem z olejem w głowie i bez skłonności samobójczych, to powinieneś bez większych problemów poradzić sobie z tym moto. LwG
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bez jaj! Dlaczego? Bo silnik to potęga przy rachitycznej Jamaszce
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)
Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)
Moc max.
143.1 KM / 10000 rpm
135 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
106.0 Nm / 8000 rpm
113 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
260 km/h
253 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
222 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 140 mm
43mm Teleskopowe
Przód
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 135 mm
Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x 310mm, 3 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 268 mm, dwułoczkowy zacisk
1 x 256 mm,
Tył
Abs
Nie
nie
Abs

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4 cylindry, 4T, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
1137 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.4:1
11.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki 4x MIKUNI BSR37
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu
Pokaż wszystkie

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Suzuki SV 1000S (2003 - 2007)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Kawasaki Z1000 1000 (2004 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności