33%
67%

Yamaha FZS 1000 Fazer
2001 - 2005

+

Honda CB 1100SF X11
1999 - 2002

+

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005) vs Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Opinia Video o Yamaha FZS 1000 Fazer

Opinia Video o Honda CB 1100SF X11

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 33

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 16

Silnik:
4.7 vs 5.0
Hamulce:
4.8 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.2 vs 4.5

Opinie o Honda CB 1100SF X11

X11 to tygrys, Fazer przy tym to grzeczny kot wygrzewający się na piecyku, ktorego trzeba dobrze zdenerwować żeby pokazał pazury. Tygrys jest dzikusem i trzeba się dobrze postrać żeby Cię nie pożarł.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Jeżdże trzeci sezon, kupiłem jako pierwsze moto i jestem zachwycony, ma u mnie dożywocie :) Nietuzinkowy wygląd wyprzedzający swoją epokę i potężny silnik z wysokim momentem dostępnym od samego dołu, w moim przypadku praktycznie bezawaryjny i wbrew powszechnej opinii, że nie jest to maszyna na początek, powiem że wybaczyła mi naprawdę sporo błędów i zawsze bezpiecznie dowiozła do domu :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2019-05-07 20:22:10 | Autor: Misiek37
Mowa oczywiście o X11 :)
zdecydowanie lepsze odejście, lepsza krzywa mocy, dźwięk :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd,moc, jest unikatowy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jeżdżę X11 od czterech lat i był to mój pierwszy motocykl i muszę przyznać, że od chwili kiedy go kupiłem do teraz mój zachwyt tą maszyną nie osłabł nawet o milimetr. Przyznaję, że początki wymagały nerwów ze stali i pieluchy w kombinezonie :), ale jak już zaczęliśmy się dogadywać (czyli po około 2-3 miesiącach wspólnej zabawy:) to frajda z jazdy była ogromna i co najważniejsze trwa do dzisiaj. Cały czas czuję progres, cały czas uczę się coraz lepiej panować nad maszyną, coraz lepiej składać się w zakrętach, coraz precyzyjniej operować gazem i hamulcami itd. i mam świadomość, że przede mną jeszcze spora droga do tego, aby w pełni wykorzystać wszystko co X11 ma do zaoferowania i to właśnie jest piękne w tym motocyklu :) Co do wyboru X11 jako pierwsze moto? Ja tak zrobiłem. Mam 186 cm wzrostu i ok 110kg wagi więc uznałem, że chce mieć duży i mocny motocykl o nietuzinkowym wyglądzie. Nie mam problemów z opanowaniem masy maszyny np. podczas manewrów parkingowych, czy zatrzymywaniu się na światłach itp. Odnośnie mocy to wyznaję zasadę, że motocykl jedzie tak szybko jak go odkręcisz i to ty decydujesz jaka to wartość. X11 pomimo 140KM jest motocyklem przyjaznym i cywilizowanym, oczywiście pod warunkiem utrzymywania jej w dolnych zakresach obrotów i rozsądnym posługiwaniem się rollgazem :) bo po przekroczeniu 9000RPM teleportujemy się z punktu A do punktu B w ciągu kilku nanosekund :) Co do pozycji na moto, to mam założoną półkę turystyczną z klasyczną kierownicą i jak dla mnie jest super. Pozycja nie męczy jakoś dotkliwie podczas dłuższych wypadów tzn. 350+ km, a przy prędkościach autostradowych ;) pozwala wygodnie się pochylić za niewielką owiewką jaką zamontowałem na początku naszej przygody :) Podsumowując, jeśli jesteś sporym facetem z olejem w głowie i bez skłonności samobójczych, to powinieneś bez większych problemów poradzić sobie z tym moto. LwG
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
All
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bez jaj! Dlaczego? Bo silnik to potęga przy rachitycznej Jamaszce
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)
Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)
Moc max.
143.1 KM / 10000 rpm
140 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
106.0 Nm / 8000 rpm
116 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
260 km/h
253 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4 cylindry, 4T, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
1137 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.4:1
11.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki 4x MIKUNI BSR37
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
222 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 140 mm
43mm Teleskopowe
Przód
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, tłumienie gazowo-olejowe, skok 135 mm
Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x 310mm, 3 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 268 mm, dwułoczkowy zacisk
1 x 256 mm,
Tył
ABS
Nie
nie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Suzuki SV 1000S (2003 - 2007)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Kawasaki Z1000 1000 (2004 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności