Opinie o Honda CB 1100SF X11

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 5/5 | Autor: andy
Mega pocisk. Nie czepiajcie się tych Hebli dobre klocki i moto na tym dualu zatrzymuje się zaje***biście.
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Piter
Oryginalny, rzadko spotykany na drogach, szkoda że Honda nie kontynuowała dalszej produkcji, duża moc i dobre prowadzenie, teraz przesiadka na Suzuki b kinga
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 | Autor: Waldi
Świetny motocykl . Śmiało można go zaliczyć do Flagowej półki marki Honda
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Kornel
Nie dla raczkujących,trochę bardziej sportowa pozycja wymusza zgięcie kolan,co jednak nie wyklucza go z dalszych wypadów,hamulce, u mnie w oplocie, są idealne a silnik to po prostu lokomotywa,potrzebny tylko 4 i 5 bieg,super jak by miał 6. Jak ktoś lubi bawić się biegami to nie ma problemów ale frajdę daje ciąg od dołu aż do końca,a przy 9000 obrotów ślina sama cofa się do gardła co może powodować krztuszenie.Doświadczonym motocyklistą jego masa nie przeszkodzi a nawet w trasie podczas wiatru bocznego pomaga. Do wariowania po krętych drogach są lepsze maszyny ale nie ma co narzekać. Ma jakieś małe minusiki jak głośny kosz,nie najmniejsze spalanie i apetyt na opony, ale na ukochaną nie wypada marudzić. Polecam tym którzy wiedzą ,że potrzebują tak mocnej maszyny ,która nigdy nie będzie sportem jak cbr ani też klasykiem jak cb 1300. Pozdrawiam.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Johny
Moto stworzone do sprawiania frajdy, bo ciężko go zakwalifikować do jakiejkolwiek grupy biorąc pod uwagę zastosowanie motocykla. Jest ciężki, mocny, średnio wygodnym naked bikiem.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Felek
Podoba się za całość.
Tłumiki trochę za duże ( jak dla mnie! ), ale można zmienić, 4-1 mega.
Mam 185 cm wzrostu i wyprofilowanie zbiornika trochę przeszkadza, trzeba cofnąć tyłek i nogi ( kolana ) są na swoim miejscu. Sety są wyżej niż w Suzuki Bandit, czuć to podczas pierwszych jazd, później nie ma problemu. Bardzo dobrze czuć moto, choć waga jest wyczuwalna. Jest to moje 2 moto i zostanie na dłużej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Danson
Mega Fajne Moto. Rakieta, pewnie się prowadzi także w zakrętach. Spalanie jak na taką pojemność śmiechu warte u mnie od ok 5,8 do 8 l/100km. Rozwiązania - jak na tamte lata TOP japońskiej techniki a i w tych latach wiele nowszych "ponoć lepszych" sprzętów potrafi zostawić w tyle. Kupiłem go za wygląd - zakochałem się w jeździe. Dużych minusów brak - można się przyczepić do głośnej pracy kosza sprzęgłowego jak i mało ergonomicznej pozycji nóg - przy wzroście 187cm .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.86
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Honda CB 1100SF X11

Minimalne: 5.90

Średnie: 6.86

Maksymalne: 8.38

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Honda nie zawsze była grzeczna i spokojna - czasem zdarzy im się wyprodukować niezwykle zaawansowanego potwora! 

Tak właśnie było z modelem X11 - który panował na drogach krótko, ale niepodzielnie. Dziś wszyscy zachwycają się taki modelami jak Z1000, Monsterem 1200 czy MT-09. Jak można jeździć tak mocnymi motocyklami bez owiewek?! 

Honda zrobiła to już dużo wcześniej - jej Power naked narodził się w 1999 roku, a skrywał w sobie silnik od największej CBR, modelu 1100XX Blackbird! Tak, Honda rozebrała swój najmocniejszy motocykl drogowy z owiewek, dała mu wtrysk paliwa (podczas gdy wszyscy inni męczyli jeszcze gaźniki), zmieniła krzywą mocy (więcej Nm!) i ograniczyłą v-max do jedynie 253 km/h....

Silnik wypluwał z siebie liczne stado 135 KM i 113 Nm. A wszystko to dostępne gładko i szybko. W dodatku, taka moc dla tego potężnego silnika to mała kawa i łatwo można było ją podbić o kolejne 5-6 KM. 

Tak, to był motocykl którego wszyscy się bali! Moc przybywała tutaj szybciej niż w niedawno debiutującej R1 a spod świateł spokojnie można było startować na równi z Hayabusą, Firebladem czy czym tam było pod ręką - z tą drobną różnicą, że powyżej 200km/h biker zaczynał odczuwać jak szyja odmawia posłuszeństwa a głowa przestaje być integralną częścią ciała. 

Waga mocy

Motocykl oprócz tego, że miał nieprzyzwoicie wielki popęd do mocy - miał też królewską wagę. Maszyna bez paliwa ważyła 222 kg, a to oznaczało ligę ciężką - tuż obok Hayabusy. Waga uprzykszała jazdę typowo miejską, a w trasie doskwierał brak owiewek. Z wysoką masą maszyny musiał walczyć także układ hamulcowy, bo ten choć wyposażony w spore tarcze hamulcowe spisywał się  co najwyżej średnio przy ostrym traktowaniu.  

Mocne ale krótkie panowanie

X11 wpadł szybko, nastraszył ludzi i równie szybko zniknął. Panował dokładnie 3 lata - ludzie nie byli gotowi na taką moc, a sama moc nie wynagradzała innych niedogodności. 

Dane techniczne Honda CB 1100SF X11

Osiągi

Moc max.
135 KM / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
113 Nm / 7500 rpm
V-max
253 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
22 L

Silnik

Typ
4 cylindry, 4T, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
1137 ccm
Stopień sprężania
11.0:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
222 kg

Zawieszenie

Przód
43mm Teleskopowe
Tył
Monoshock

Hamulce

Przód
2x 310mm, 3 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 256 mm,
Abs
nie

Eksploatacja Honda CB 1100SF X11

Opony

Opona przód
120/70 R17
Opona tył
180/55 R17

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności